سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال "ماینر" مظنون به قاچاق به ارزش تخمینی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در یک مرغداری در اطراف مشهد کشف و توقیف شد.

کشف ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در اطراف مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد ساعدی سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در پی اخبار رسیده از پلیس امنیت اقتصادی به معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت استان مبنی بر نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال "ماینر" در یک واحد مرغداری در جاده نیشابور، تیم بازرسی این سازمان به محل مراجعه کردند.
او افزود: بازرسان سازمان صمت با همکاری ماموران نیروی انتظامی کلانتری ۴۵ بینالود پس از کسب اطلاعات لازم در این زمینه با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از یک مرغداری که در پوشش واحد تولیدی، اقدام به راه‌اندازی و استخراج ارز دیجیتال می‌کرد، توانستند تعداد ۱۶ دستگاه ماینر به ظن قاچاق کشف کنند.
سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت ادامه داد: ارزش ریالی این دستگاه‌ها توسط کارشناسان حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده و ۱۶ دستگاه ماینر به ظن قاچاق توقیف و متصدی مرغداری با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.