معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور طی توئیتی درباره آمار اعلام شده رئیس جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا نوشت: همان‌گونه که ‎رئیس‌جمهور در ستاد ملی اشاره‌کردند؛ تحلیل ارائه‌ شده مستند به برآورد معاونت تحقیقات وزارت بهداشت است.

توضیح معزی درباره آمار اعلام شده روحانی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا

قدس آنلاین: «علیرضا معزی» روز شنبه در توییتی در خصوص جلسه ستاد ملی کرونا که رییس جمهوری در آن ستاد آماری درخصوص مبتلایان به کرونا داده بود نوشت: همان‌گونه که رئیس جمهور در ستاد ملی اشاره‌ کردند؛ تحلیل ارائه‌ شده مستند به برآورد معاونت تحقیقات وزارت بهداشت است که در آن براساس یک سناریوی تخمینی تاکنون ۲۵میلیون ایرانی با ویروس کرونا درگیر شده و ایمنی کاملی به دست آورده اند و تا مدتی در معرض ابتلای مجدد نخواهند بود.

رییس جمهوری امروز شنبه در  جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طبق این گزارش تخمین  زده می شود که تاکنون ۲۵ میلیون ایرانی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و نزدیک به حدود ۱۴ هزار نفر هم جان خود را از دست داده‌اند؛ در مدت  ۱۵۰ روز گذشته بیش از ۲۰۰ هزار در این بیمارستان‌ها بستری بودند.

روحانی همچنین گفت:‌ در این گزارش آمده است که ما باید این احتمال را بدهیم که ۳۰ تا ۳۵ میلیون نفر در معرض ابتلا به این ویروس خواهند بود که نکته بسیار مهمی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.