رئیس مرکز بهداشت شهرستان بردسکن گفت: تست کرونای بیش از 20 نفر از مدیران ادارات و پرسنل بهداشت و درمان این شهرستان مثبت اعلام شده است.

ابتلای  20 نفر از مدیران ادارات و  پرسنل بهداشت و درمان بردسکن به کرونا ویروس/ادامه وضعیت قرمز در بردسکن

 حسین امامیان در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا از ششم اسفندماه سال گذشته تاکنون 545 نفر در شهرستان بردسکن  مشکوک به  ویروس کرونا بوده اند که ازاین تعداد  195  نفر آنها در بخش ویژه کرونا  بستری  و مابقی به صورت سرپایی بوده اند  که  در مجموع تست 150 نفر آنها مثبت اعلام شده است. 

وی  با بیان اینکه  درحال حاضر 12 نفر در بخش ویژه بیمارستان ولی عصر بستری هستند، گفت: متاسفانه شهرستان بردسکن  به لحاظ مبتلایان به کرونا  به  وضعیت قرمز تبدیل شده است  و اگر مردم  مباحث بهداشتی را رعایت نکنند، وضعیت شهرستان همچنان قرمز خواهد بود. 

امامیان با بیان اینکه کرونا به هیچ کسی رحم نمی کند ،گفت: افراد با سنین  مختلف در این شهرستان از جمله  کودک 10 روزه تا خانم  88 ساله به کرونا مبتلا شده اند  ، از این رو همه  افراد در معرض خطر مبتلا شدن به این ویروس قرار دارند و تست کرونای  بیش از 20 نفر از مدیران ادارات و  پرسنل بهداشت و درمان  این شهرستان نیز مثبت اعلام شده است. 

رئیس مرکز بهداشت بردسکن  افزود:  اگر چه بیش از 85 درصد مبتلایان به کرونا پس از دوره درمان نهایی   از بیمارستان ترخیص شده اند اما این افراد ناقل به این بیماری هستند و می توانند افراد دیگر را مبتلا به کرونا کنند. 

وی اظهارداشت: تمامی نقاط شهرستان آلوده به ویروس کرونا است و در حال حاضر دو نقطه شهری و 6 نقطه روستایی شهرستان  بردسکن بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا را به خود اختصاص داده اند. 

امامیان عنوان کرد: براساس مصوبه و تصمیم  پنجاه و دومین  جلسه ستاد مقابله با کرونای استان ورود افراد به آرامستان ها ممنوع و حضور در پارک ها نیز محدودیت دارد.

وی گفت:  طبق مصوبه ستاد کرونای خراسان رضوی  همه کارمندان ادارات باید ماسک داشته باشند و مردم نیز برای انجام کارهای اداری خود  باید  ماسک داشته باشند تا مبتلا به این ویروس نشوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.