مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری اعلام کرد: براساس آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته در هفته منتهی به ۲۳ تیر ماه روزانه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تردد بین استانی انجام شده که ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و دو درصد نسبت به هفته قبل از آن کاهش داشته است.

کاهش ۱۷ درصدی ترددهای بین استانی/ محدودیت‌های تردد نداشتیم

قدس آنلاین: علی اکبر آشوری در باره آخرین وضعیت ترددهای بین استانی به ایسنا گفت: براساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته از وضعیت تردد جاده‌ای انواع وسایل نقلیه از ۱۷ تا ۲۳ تیر ماه  روزانه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار وسایل نقلیه مختلف در ورودی و خروجی استان‌های کشور تردد کردند که به صورت میانگین ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و ۲ درصد نسبت به هفته قبل از این بررسی کاهش یافته است.

وی ادامه داد: بیشترین درصد کاهش تردد مربوط به استان خراسان رضوی  با ۳۹ درصد و کمترین آن مربوط به استان ایلام با صفر درصد تغییر است البته متاسفانه مجموع تردد از استان سیستان و بلوچستان در هفته مورد بررسی ۲ درصد نسبت به سال گذشته و ۳۱ درصد نسبت به هفته قبل از آن افزایش داشته است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری ادامه داد: پس از خراسان رضوی استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، گلستان و  قم  در رتبه‌های بعدی قرار دارند که بیشترین میزان کاهش تردد را در بازه زمانی مورد  نظر تجربه کردند. البته استان‌های شمالی  گیلان و مازندران نیز حدود ۲۳ و ۲۱ درصد کاهش تردد را تجربه کرده‌اند.

آشوری همچنین درباره این که آیا با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور از سوی ستاد مقابله با کرونا محدودیت ترددی در استان‌های مختلف اعلام شده است یا خیر اظهار کرد: اگر بنا به تصویب و ابلاغ محدودیت‌های تردد باشد باید ستاد مقابله با کرونا  آن را مصوب کند و مجری آن نیز پلیس راه و دیگر نهادهای مسوول است اما تاکنون موضوعی در این زمینه تصویب و ابلاغ نشده است.

انتهای پیام 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.