مسئول حوزه معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تاکنون ۳۳ باشگاه ورزشی با تعداد ۷۲۸ نفر برای دریافت تسهیلات ۱۶۰ میلیون ریالی ثبت نام کرده‌اند.

ثبت نام ۳۳ باشگاه ورزشی جهت دریافت تسهیلات ورزشی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الله اسدی مسئول حوزه معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:تاکنون ۳۳ باشگاه ورزشی دارنده بیمه تامین اجتماعی آسیب دیده از کرونا با تعداد ۷۲۸ نفر برای دریافت تسهیلات ۱۶۰ میلیون ریالی ثبت نام کرده‌اند.

او افزود: از این تعداد دو فقره تسهیلات پرداخت شده، یک فقره در حال پرداخت است و یک فقره نیز جهت بررسی در دست شعبه استان و ۲۷ فقره برای پرداخت در دست شعب است.
مسئول حوزه معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از شرایط پرداخت تسهیلات به فعالیت‌ها و واحدهای کسب و کار بیمه نشده آسیب‌دیده از ویروس کرونا پرداخت بیمه تامین اجتماعی تا پایان اردیبهشت ماه است، بسیاری از باشگاه‌ها نتوانستند در این زمینه اقدام کنند، زیرا بسیاری از آن‌ها تا قبل از تعطیلی توان پرداخت بیمه را داشتند.
حجت‌الله اسدی بیان کرد: چندی قبل ابلاغ شد باشگاه‌هایی که بیمه تامین اجتماعی ندارند هم می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
او با بیان اینکه تاکنون ۳۹ پرونده در زمینه باشگاه‌هایی که بیمه تامین اجتماعی ندارند تشکیل شده است، تصریح کرد: پایان تیر ماه به عنوان آخرین مهلت ثبت نام در این زمینه است و در صورت داشتن شرایط به موسس باشگاه فاقد بیمه ۸۰ میلیون ریال و به کارکنان و مربی آن ۶۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد. این تسهیلات با سه ماه تنفس و سود ۱۲ درصد پرداخت می‌شود.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.