فراخوان مسابقه مجازی داستان کوتاه شعرنو با عنوان «تحریر خیال» از عید قربان تا غدیر با شعار «امید و همدلی تا شکست کرونا» اعلام می شود.

فراخوان مسابقه مجازی شعر و داستان کوتاه «تحریر خیال»

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه «تحریر خیال» در رده سنی بزرگسال و دو رشته شعر نو و داستان کوتاه با موضوع ستایش ایثارگری پرستاران و پزشکان، حماسه غدیر و ولایت امام علی(ع)، عیدقربان و سربلندی حضرت ابراهیم در آزمون الهی به مناسبت گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه تا ۱۶ مرداد مهلت دارند یک اثر داستان کوتاه حداکثر بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه و شعر در قالب شعر نو وکلاسیک حداکثر تا ۳ اثر هرکدام به صورت مجزا در فایلWord با فونت B Nazanin  و فرمتpdf به نشانی الکترونیکی kh.f.salam@gmail.com  یا به شماره و اتساپ ۰۹۰۳۱۲۷۷۹۳۲ ارسال نمایند.

صغری دلداده بارانی (نویسنده و فعال عرصه ادبی) دبیر هنری این مسابقه است و داوری بخش داستان برعهده منیژه آرمین، عارفه روئین و علی الله سلیمی است و در بخش شعر نیز عمران حیدری آریا، کمال پیری آذر، اسماعیل دادرس به داوری آثار می پردازند.

گفتنی در این مسابقه در هر بخش ۳ منتخب و در مجموع ۶ نفر توسط هیئت داوران برگزیده می شوند.

دبیرخانه این مسابقه خانه فرهنگ سلام به نشانی نارمک خ جانبازان، دردشت نبش کوچه اکبری از مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ است و شماره ۷۷۹۰۱۷۲۹ برای آگاهی بیشتر از برنامه اعلام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.