دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه واحد ۱۲ امام رضا(ع) توانستند ۲۴۰ رتبه مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و ۱۴۲ رتبه برتر المپیادهای علمی را در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ کسب کنند.

کسب ۱۴۲ رتبه برتر المپیادهای علمی توسط دانش آموزان مدارس امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، از ۲۴۰ رتبه برتر کسب شده، بیشترین موفقیت به بخش علمی اختصاص دارد که ۱۴۲ رتبه برتر در المپیادهای علمی توسط دانش آموزان پایه های مختلف به دست آمده است.

بر این اساس، دانش آموزان پایه هفتم، ۲۳ رتبه برتر المپیاد ادبیات، ۱۴ رتبه برتر المپیاد ریاضی و ۹ رتبه برتر المپیاد علوم تجربی را کسب کردند.

 ۳۱ رتبه برتر المپیاد ادبیات، ۸  رتبه برتر المپیاد ریاضی و ۱۷رتبه برتر المپیاد علوم تجربی، حاصل تلاش های دانش آموزان پایه هشتم و ۲۱ رتبه برتر المپیاد ادبیات، ۷ رتبه برتر المپیاد ریاضی، ۵ رتبه برتر المپیاد علوم تجربی و ۷ رتبه برتر المپیاد زبان انگلیسی از جمله موفقیت های پایه نهم واحد ۱۲ هستند.  

همچنین کسب ۳۴ رتبه برتر ورزشی در سطح ناحیه از دیگر موفقیت های کارنامه تحصیلی این واحد آموزشی است که ۲ نفر حائز عناوین رتبه برتر ورزشی در سطح استانی شده اند.

تصاحب ۱۷ رتبه برتر نیز در مسابقات قرآن، عترت و نماز، بخش دیگری از موفقیت های این واحد آموزشی است که از میان آن ها ۲ رتبه برتر در سطح استان و یک رتبه برتر راه یافته به مسابقات کشوری است. همچنین ۳۴رتبه برتر در مسابقات فرهنگی و هنری و نیز ۱۲ رتبه برتر در جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی گذشته توسط دختران دانش آموز این دبیرستان کسب شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.