همدان- فرمانده یگان حفاظت ازاراضی اداره کل راه و شهرسازی همدان با اشاره به رفع تصرف از اراضی ملی استان همدان، گفت: یک قطعه زمین به صورت ساخت استخر در منطقه حیدره به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال رفع تصرف وبه بیت المال برگردانده شد .

رفع تصرف از اراضی ملی منطقه حیدره در شهر همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، سرهنگ حمید چراغی فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی همداناظهار کرد : با تلاش همکاران یگان حفاظت از اراضی یک قطعه زمین به صورت ساخت استخر در حیدره به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال رفع تصرف و به بیت المال برگردانده شد .

چراغی با اشاره به تأکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با تصرف اراضی ملی و حفظ بیت المال بیان کرد: برخورد با متصرفین و متخلفین اراضی منابع طبیعی به عنوان اولویت در دستور کار این اداره کل قراردارد.

وی حریم شهرها نیز اشاره کرد و با بیان اینکه توسعه شهرها موجب بالارفتن ارزش اقتصادی اراضی می شود، خاطرنشان ساخت : دراین راستا عده ای سود جو به دنبال دخل و تصرف در اراضی ملی هستند که در این زمینه اداره کل راه و شهر سازی استان به وسیله یگان حفاظت از اراضی به صورت شبانه روزی از منابع ملی حفاظت می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.