مازندران- رئیس شورای شهر ساری گفت: پروژه محله آذربایجانی ها با وعده به سرانجام نمی رسد بلکه باید با هم افزایی شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی این پروژه را عملیاتی کرد.

پروژه محله آذربایجانی های ساری با وعده به سرانجام نمی رسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای شهر ساری، علیجان شمشیربند  اظهار کرد: قرار بود پروژه نارنجستان از طریق سرمایه گذاری اجرا شود اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است.

وی با اعلام اینکه معاون وزیر راه برای کمک به اجرای این پروژه اعلام آمادگی کرده است، تاکید کرد: با حرف زدن کاری پیش نمی رود بلکه باید تصمیم بگیریم و اجرا کنیم تا مردم دلسرد نشوند .

 مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز گفت: برای اجرای پروژه نارنجستان دو سناریو تعریف کردیم یکی با مشارکت بنگاه هایی که در حوزه بافت فرسوده و بازآفرینی کار می کنند مثل بانک های ملت و مسکن که هردو اعلام آمادگی کردند اما نگاه آنها این بود که ابتدا بازآفرینی صوررت گیرد تا سرمایه گذاری توجیه داشته باشد.

سیدمحمد نظری افزود: همچنین با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز وارد مذاکره شدیم و این ستاد هم پذیرفت در قالب اقدام ملی به پروژه کمک کند .

وی با اشاره به اینکه دستگاه های موردنظر نیاز به ردیف ملی نداشته و نیمی از مشکلات حل است، خاطرنشان کرد: باید برای آزادسازی و اجرای طرح، تفاهم صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.