درادامه کمپین تحریم تبلیغات در فیس بوک شرکت دیزنی هم اعلام کرد که تخصیص بودجه برای تبلیغات در فیس بوک را متوقف می‌کند.

شرکت دیزنی هم از تبلیغات در فیس‌بوک عقب‌نشینی کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از رویترز، شرکت والت دیزنی هم اعلام کرده است که تخصیص بودجه برای تبلیغات در فیس بوک را متوقف کرده و یا به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داد.

اخیرا کمپینی برای تحریم تبلیغات در فیس بوک به راه افتاده است که دلیل آن تلاش کم این شبکه اجتماعی برای حذف مفاهیم نامناسب نظیر عبارت‌های نژاد پرستانه، خشونت آمیز و تبعیض آمیز بوده است.

از جمله شرکت‌های که تاکنون فیس بوک را برای ماه جولای تحریم کرده‌اند می‌توان به یونی لور،‌استارباکس و آدیداس به همراه برخی شرکت‌های بزرگ فناوری اشاره کرد.

البته هنوز مشخص نیست دیزنی تا چه زمان در فیس بوک تبلیغات نخواهد داشت.

این شرکت از طرف دیگر به صورت رسمی برنامه خود در این زمینه را ارائه نکرده و به طور چراغ خاموش در حال کاهش شدید تبلیغات در فیس بوک است.

گزارشها حاکی از آن است که دیزنی به دلیل نگرانی‌ها نسبت به سیاست‌های کنونی فیس بوک، تبلیغات ویدئویی در این شبکه بزرگ اجتماعی را متوقف کرده است.

با توجه به آنکه اینستاگرام هم متعلق به فیس بوک است دیزنی تبلیغات در اینستاگرام را هم متوقف کرده است.

نمایندگان فیس بوک طی بیانیه‌ای مکتوب اعلام کردند که ما می‌دانیم که در زمینه نظارت بر محتواها باید کار بیشتری انجام دهیم و در این زمینه به همکاری خود با گروه‌های مدنی و دیگر کارشناسان برای ایجاد فناوری‌ و ابزارهای بیشتر برای مقابله با مفاهیم نامناسب ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.