۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
کد خبر: 712525

«هاروما میورا» هنرپیشه‌ای که با فیلم «حمله به تیتان» به شهرت رسید، در۳۰ سالگی خودکشی کرد.

خودکشی هنرپیشه ۳۰ ساله ژاپنی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ورایتی، «هاروما میورا» هنرپیشه ژاپنی که به خاطر بازی در فیلم «حمله به تیتان» و «کیمی نی تودوکه» به شهرت رسید در ۳۰ سالگی درگذشت.

«هاروما میورا» هنرپیشه‌ای که با فیلم «حمله به تیتان» به شهرت رسید، در ۳۰ سالگی خودکشی کرد.

کیودو نیوز گزارش کرد که این هنرپیشه روز شنبه در منزلش با حال وخیم پیدا شد و در راه بیمارستان جان سپرد. بررسی‌های اولیه پلیس محلی حاکی از این است که این هنرپیشه خودکشی کرده هرچند هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

شرکت سرگرمی «امیوز» نوشت: از طرفداران و آن‌ها که از شنیدن این خبر ناراحت و نگران شده‌اند و منتظر اطلاع دقیق و قطعی در این مورد هستند، پوزش می‌خواهیم و به محض اطلاع از جزئیات این حادثه شما را در جریان خواهیم گذاشت.

میورا فعالیت خود را در زمینه بازیگری در سال ۱۹۹۷ در درام تلویزیونی « Agri» آغاز کرد و اولین نقش اصلی خود را در سال ۲۰۰۶ در فیلم «موج سواری» به دست آورد.

وی در ادامه نقش‌های مهمی در فیلم‌هایی مانند «Kimi ni Todoke»(از من به تو) در سال ۲۰۱۰، «پارک توکیو» در سال ۲۰۱۱، دو فیلم «حمله به تیتان» و «شب کوچک، عشق کوچک» در سال ۲۰۱۹ بازی کرد.

او در عرصه تئاتر نیز موفق شد و در سال ۲۰۱۶ در نمایشی با اقتباس از «پوتین‌های گره‌خورده» توانست جایزه «هاروکو سوگیمارا» را دریافت کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.