خراسان شمالی- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: نداشتن قدرت تصمیم‌گیری برخی مدیران بانکی سبب متضرر شدن استان در سرمایه‌گذاری‌ها شده است.

عدم قدرت تصمیم‌گیری مدیران بانکی سبب متضرر شدن استان در سرمایه گذاری ها شده است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر محمود قنبری در جلسه بررسی مصوبات و تفاهم‌نامه‌های سفر ریاست‌جمهور به استان با گلایه از عملکرد برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران افزود: متأسفانه برخی مدیران بانک ها قدرت تصمیم‌گیری ندارند و همین امر موجب شده استان در مواجه با چندین پروژه میلیاردها تومان متضرر شود.

وی بابیان اینکه سود ۱۸درصدی برای دریافت تسهیلات بانکی، سود قابل‌توجه و ارزان‌قیمت است، تصریح کرد: هرچند که سود صندوق توسعه ملی برای تسهیلات ۱۴ونیم درصد است اما سود ۱۸درصدی بانک ها نیز با توجه به بحث تورم ارزان‌قیمت است.

قنبری افزود: ما سرمایه‌گذارانی بزرگ داریم که متقاضی دریافت تسهیلات هزار میلیارد تومانی هستند درحالی‌که آورده خود این سرمایه‌گذاران هم بسیار قابل‌توجه است به‌رغم اینکه با بانک‌های عامل کشوری نیز صحبت شده اما هنوز محقق نشده است.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت تورم در سطح جامعه نباید سرمایه‌گذاران بزرگ را معطل نگه داشت خاطرنشان کرد: مدیران بانک ها در نظر داشته باشند که اگر در هیات مدیره مصوبه‌ای تصویب می‌شود باید به سرانجام برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.