دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید -۱۹ علوم پزشکی مشهد گفت:آمار مبتلایان به کرونا همچنان رو به افزایش است و افزایش عدم همکاری مردم، سیستم بهداشت و درمان را با مشکل جدی روبرو خواهد کرد.

آمار مبتلایان به کرونا  در مشهد همچنان رو به افزایش است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی اصغر انجیدنی با بیان اینکه در ۵ ماه گذشته جمع زیادی از خادمان سلامت در حین خدمت به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده اند، اظهار کرد: برای قطع زنجیره انتقال و کاهش آمار بیماران، مردم باید نهایت همکاری را با سیستم بهداشت و درمان داشته باشند.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌های انجام شده حدود ۷۰ درصد از مردم در اماکن عمومی و ۹۰ درصد در ادارات از ماسک استفاده می‌کنند، گفت: در حال حاضر آمار تعداد بیماران مبتلا همچنان رو به افزایش است و افزایش عدم همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به طور حتم سیستم بهداشت و درمان را با مشکل جدی روبرو خواهد کرد.

مدیر نظارت و ارزشیابی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اجتناب از حضور در تجمع‌ها، فاصله گذاری اجتماعی، رعایت بهداشت دست را اصول مهم پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا عنوان کرد و از مردم خواست در درجه نخست برای حفظ سلامت خود و خانواده شأن و سپس کمک به نظام سلامت به این اصول مهم توجه جدی داشته باشند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.