همدان - رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند سارقان منزل و کشف ۱۲ فقره سرقت در این استان خبر داد.

دستگیری باند سارقان منزل و کشف ۱۲ فقره سرقت در همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پلیس آگاهی  همدان ، سرهنگ علی اسد بیگی رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت منزل که سارقان اغلب درایام پایانی هفته پس از اطمینان از خالی بودن ازسکنه اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشیا کم حجم می‌کردند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

اسد بیگی افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی، تحقیقات میدانی و بررسی تصاویر دوربین‌های مدار بسته محل‌های سرقت، تصویر یک دستگاه خودرو پژو سفید رنگ به دست آمد که پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص شد این خودرو متعلق به فردی سابقه دار بوده که در یکی از شهرستان‌های مجاور حضور دارد.

وی ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی اکیپی از کارآگاهان این پلیس آگاهی استان همدان با همکاری و اقدام به موقع کارکنان پلیس آگاهی شهرستان مذکور، باند ۳ نفره سارقان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به ۶ فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان همدان، ۳ فقره سرقت در شهرستان ساوه و ۳ فقره سرقت در شهرستان رباط کریم جمعاً ۱۲ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

اسد بیگی  با اشاره به اینکه محل‌های سرقت و مالباختگان با راهنمایی سارقان شناسایی و متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند، گفت: شهروندان از نگهداری وجه نقد و طلاجات غیر متعارف در منزل خودداری و منازل خود را به حفاظ فیزیکی و پایش های تصویری مجهز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.