فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی و دستگیری عامل انتشاردهنده کلیپ جعلی و غیرواقعی سقوط بالگرد در اتوبان شیراز به سمت اصفهان خبر داد.

انتشاردهنده کلیپ جعلی سقوط بالگرد توسط پلیس مرودشت دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس فارس، اسماعیل زراعتیان گفت: در پی انتشار کلیپ جعلی و غیر واقعی سقوط بالگرد در اتوبان شیراز به سمت اصفهان در حوزه استحفاظی شهرستان مرودشت در فضای مجازی در هفته های گذشته و بازتاب گسترده آن در سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند عامل انتشار را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد کلیپ منتشر شده مربوط به آتش سوزی کاه و کلش در زمین‌های کشاورزی اطراف اتوبان بوده و توسط کشاورزان برای آماده سازی زمین برای کشت جدید صورت گرفته است.

زراعتیان با بیان اینکه متهم که راننده خودرو سنگین می باشد انگیزه خود را از این اقدام، سرگرمی و ناآگاهی عنوان کرد، گفت: وی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس مرودشت به شهروندان هشدار داد: از انتشار هرگونه فیلم، عکس و مطالبی که صحت و سقم آن مشخص نیست و باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود، جدا پرهیز کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.