عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی از سنگ‌اندازی برخی نهادها و دستگاه‌های اجرایی در مسیر سرمایه‌گذاران انتقاد کرد.

برخی دستگاه‌های اجرایی در مسیر سرمایه‌گذاران سنگ‌اندازی می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اصغر عنابستانی  اظهار داشت: باید در حوزه‌های شهرستانی و استانی زمینه حضور سرمایه‌گذاران و تسهیل فعالیت آنها صورت گیرد و در این حوزه مسئله مهم این است که قوانین دست و پاگیر برداشته شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختارهای اداری و بورکراتیک باید در خدمت رفع مشکلات مردم باشند و در حوزه فعالیت‌های مرتبط با کسب و کار مهمترین رویکرد این است که نهادها با سرمایه‌گذاران همکاری داشته باشند و در مسیر فعالیت آنها سنگ‌اندازی نکنند.

عنابستانی با اشاره به مسائل و مشکلات خاص حوزه سبزوار خاطرنشان کرد: بخشی از مسائل این حوزه مربوط به مسائل زیرساختی مانند جاده‌ها است که سال‌هاست عملیات عمرانی آنها آغاز شده و روی زمین مانده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این در عمده روستاهای منطقه سبزوار همچنان معضل دیرینه کمبود آب پابرجا است و یکی از مهمترین معضلات این است که شبکه آبرسانی این مناطق عمدتا فرسوده و مربوط به سال‌ها قبل است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به اینکه اعتبارات اندکی به بازسازی مجتمع‌های آبرسانی منطقه اختصاص پیدا کرده اظهار داشت: در سال‌های اخیر این امکانات متناسب با رشد جمعیت جلو نرفته و معضلات زیادی شکل گرفته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.