استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه فرمانداران از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند، گفت: با توجه به ظرفیت معین‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان خلیل‌آباد و همدلی موجود در بین مسئولان این شهرستان، مطمئن هستم سال آینده بیکاری به پایین‌ترین حد خود در این شهرستان برسد.

فرمانداران از ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی  در مجلس جهت برداشتن موانع استفاده کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان که با محوریت شهرستان خلیل‌آباد و به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، گفت: همه ما توانمندسازی مردم و رفع بیکاری را در استان دنبال می‌کنیم.
وی متذکر شد: با وجود معین‌های اقتصاد مقاومتی قوی شهرستان خلیل‌آباد و روحیه همدلی موجود در مسئولان این شهرستان، تردیدی ندارم در سال آینده بیکاری به پایین‌ترین میزان در شهرستان برسد که حتی شاهد مهاجرت معکوس به این شهرستان باشیم.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به برخی از مشکلاتی که در سطح استان قابلیت حل شدن ندارند، افزود: فرمانداران می‌توانند در این راستا از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی استفاده کرده و مسیر توسعه شهرستان را باز کنند.
رزم‌حسینی بر جلب اعتماد مردم در مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی تاکید کرد و گفت: وقتی مردم در کنار اعتماد، از مسئولان صداقت دیدند به میدان آمده و سرمایه‌های اندک خود را وارد میدان خواهند کرد.
وی مدل اقتصاد مقاومتی را در راستای تحقق عدالت اجتماعی دانست و افزود: ما به دنبال این هستیم که توزیع عادلانه ثروت در مناطق مورد هدف اتفاق بیفتد که در صورت تحقق این مهم امنیت افزایش یافته و مفسده‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همدلی و وحدت رویه در اهداف مشترک رمز موفقیت ماست و نباید اجازه بدهیم هیچگونه دلیلی اعم از حواشی سیاسی و غیره ما را از ادامه کار متوقف کند.
گفتنی است در انتهای این جلسه تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای بین استانداری، نهاد مردمی اقتصادی مقامتی استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی به امضاء رسید که بر اساس آن کمیته امداد امام خمینی به نوعی معین معین‌های اقتصاد مقاومتی استان شده و در این راستا تسهیلات ارزان قیمت را در اختیار معین‌های اقتصاد مقاومتی قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.