معاون امنیتی و انتظامی و رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان تهران در نامه ای به روسای اتحادیه ها و صنوف مختلف ابلاغ کرد که نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری نظارت دقیق و جدی داشته باشند.

ضرورت نظارت جدی روسای اتحادیه‌ها بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در این نامه بر تشدید نظارت‌ های دقیق و جدی روسای اتحادیه ها نسبت به اجرای مصوبات شورای تامین استان در خصوص رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی  در واحدهای مربوطه تاکید شده است.

همچنین در این نامه آمده است که تمامی صنوف و واحدهای مرتبط ملزم به رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای کنترل و مهار بیماری کرونا هستند و همچنین باید از ورود افراد بدون ماسک به واحدهای مذکور ممانعت به عمل آید.

معاون امنیتی و انتظامی و رییس کمتیه امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان تهران در  این نامه تاکید کرده است که تمامی عواقب عدم رعایت و اجرای مفاد این مصوبه برعهده روسای اتحادیه ها و مدیران مجموعه ها خواهد بود.

این ابلاغ خطاب به روسای اتحادیه های خواربار فروشان، فروشگاه‌های زنجیرهای،  سوپرمارکت ها، اغذیه فروشان، تولید کنندگان و فروشندگان بستنی، آبمیوه و نوشابه ها، چلوکبابی، قنادی و شیرینی فروشان و کافه قنادی ها، ابزار فروشان، تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک، بنکداران مواد غذایی، فروشندگان خشکبار و آجیل و خرازی فروشان صادر شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.