مدیر مرکز رشد، توسعه و انتقال فناوری دانشگاه حکیم سبزواری گفت: امسال سه واحد جدید فناور در این مرکز پذیرش و فعال شده است.

سه واحد فناور در دانشگاه حکیم سبزواری فعال شدند

به گزارش قدس آنلاین، ریحانه صباغ زاده اظهار کرد: یکی از این واحدها در زمینه تهیه فتوکاتالیست مبتنی بر اکسید تنگستن برای تبدیل گاز نیتروژن به آمونیاک با هدف تولید کود سولفات آمونیوم فعالیت می کند.
وی ادامه داد: همچنین شرکت پردازش سیر آفاق با ایده محوری طراحی سامانه جامع حراست با نام رصد و ساخت دستگاه عایق جا زن تمام اتوماتیک از دیگر واحدهای جدید فناور دانشگاه حکیم سبزواری است.

مدیر مرکز رشد، توسعه و انتقال فناوری دانشگاه حکیم سبزواری گفت: هم اکنون ۳۹ واحد فناور در مرکز رشد این دانشگاه فعالیت دارند که برخی از این واحدها به مرحله تولید انبوه محصول رسیده‌اند.
وی افزود: مرکز رشد به منظور حمایت از کارآفرینان و دانش آموختگان دانشگاهی تأسیس شده و با ارائه امکانات و تسهیلات عمومی، زمینه ایجاد شرکت‌های جدید را فراهم می‌کند.
صباغ زاده ادامه داد: این مرکز زمینه پذیرش واحدها را فراهم کرده و با دادن امکانات به صاحبان ایده و برگزاری کلاس‌های آموزشی، مشاوره و بازاریابی شرایط تجاری سازی طرح‌ها را هموار می‌سازد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.