گوشی هوشمند Redmi Note ۹ با باتری Helio G۸۵ و ۵۲۰۲۰mAh معرفی شد.

گوشی هوشمند Redmi Note ۹ راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شیائومی در ابتدا از Redmi Note ۹ در آوریل در اروپا رونمایی کرده بود. چندی پیش ، این برند گوشی‌های هوشمند برای راه اندازی Redmi Note ۹ در هند یک رویداد آنلاین برگزار کرد. این گوشی به عنوان مقرون به صرفه‌ترین تلفن در سری Note ۹ وارد بازار شده است که شامل گوشی‌های دیگری همچون Redmi Note ۹ Pro و Redmi Note ۹ Pro Max است که در مارس امسال اعلام شد.

گوشی هوشمند Redmi Note ۹ نسخه آسیا رم بیشتری در مقایسه با همتای اروپایی خود دارد و همان گوشی هوشمند در چین با نام Redmi ۱۰X به فروش می‌رسد. بیایید نگاهی به قیمت و مشخصات Redmi Note ۹ بیندازیم:



مشخصات Redmi Note ۹

گوشی هوشمند Redmi Note ۹ دارای صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی با دوربین حفره ای در گوشه بالا سمت چپ است. پنل IPS LCD با وضوح ۱،۰۸۰ x ۲،۳۴۰ پیکسل تولید می‌کند و می‌تواند پرتوهای مضر آبی را که توسط صفحه نمایش ساطع می‌شود، فیلتر کند. این نمایشگر توسط پنل Gorilla Glass ۵ محافظت می‌شود و این گوشی هوشمند همچنین دارای نانو پوشش P۲i ضد آب است.

مدیاتک Helio G۸۵ در راس Redmi Note ۹ به همراه حافظه RP LPDDR۴x و eMMC ۵.۱ قرار دارد، یک کارت microSD اختصاصی در دستگاه وجود دارد و این گوشی هوشمند دارای یک باتری ۵،۰۲۰mAh است که از پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵W و شارژ معکوس ۹W برخوردار است البته در داخل جعبه این گوشی تنها یک شارژر سریع ۲۲.۵W موجود است.



دستگاه Redmi Note ۹ از یک دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است. پنل پشتی این دستگاه دارای یک ماژول دوربین مربع شکل است که در آن یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی  یک لنز گسترده با عرض ۸ مگاپیکسلی ۱۱۸ درجه، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

این گوشی اندروید ۱۰ را با بالاترین MIUI ۱۱ اجرا می‌کند. از دیگر مشخصات آن می‌توان به دوگانه ۴G VoLTE ، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ b / g / n ، بلوتوث ۵.۰ ، GPS ، یک بلستر IR ، اثر انگشت در قسمت عقب ، تشخیص چهره ، بلندگو خطی ۱۲۱۶ و جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد.



قیمت Redmi Note ۹

گوشی هوشمند Redmi Note ۹ در سه مدل حافظه - ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت ، ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت و حافظه ۶ گیگابایتی رم + ۱۲۸ گیگابایتی تولید شده است و قیمت آنها به ترتیب ۱۱۹۹۹ ، ۱۳۴۹۹ و ۱۴۹۹۹ روپیه است. این گوشی در سه رنگ ، Pebble Grey ، Arctic White و Aqua Green عرضه شده است و از ۲۴ ژوئیه ساعت ۱۲ بعدازظهر از طریق فروشگاه‌های آمازون ، Mi.com و Mi Home به کاربران عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.