فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: ۹۵۰ کیلوگرم مرفین در بازرسی از یک دستگاه خودرو تریلر در شهرستان گناباد کشف شد.

کشف ۹۵۰ کیلو مرفین از یک تریلر در گناباد

به گزارش قدس آنلاین، محمدکاظم تقوی از کشف ۹۵۰ کیلوگرم مرفین در بازرسی از یک دستگاه خودرو تریلر که از مسیر استان‌های شرقی کشور به سمت مشهد در حرکت بود، خبر داد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در اجرای طرح مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر و کنترل مبادی مواصلاتی استان خراسان رضوی، مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر بدون بار که از زاهدان به مقصد مشهد در حرکت بود، مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی، تریلر مورد نظر را متوقف و در بازرسی دقیق آن ۹۵۰ کیلوگرم مرفین که در بدنه خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه دارد، اظهار کرد: در این عملیات، یک سوداگر مرگ که از عاملان اصلی قاچاق مواد افیونی از استان‌های شرقی کشور به استان خراسان رضوی بود، دستگیر شد.

تقوی بیان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر است و مقابله نیروی انتظامی با این بلای خانمان‌سوز با همکاری‌های آگاهانه شهروندان وظیفه شناس و پشتیبانی دستگاه قضائی، محکم، قاطع و مستمر است.

فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان گناباد نیز گفت: امسال مبلغ هشت میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی نیروی انتظامی در این شهرستان اختصاص یافته است.

حامد قربانی با اشاره به رشد کشفیات مواد مخدر در یک سال گذشته، از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در تأمین نظم و امنیت جامعه قدردانی کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.