حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن طباطبایی شیرازی، مدیر مدرسه علمیه الحجه(عج) مشهد، در روز شهادت امام جواد علیه السلام به اجداد طاهرینش پیوست.

مدیر مدرسه علمیه الحجه (عج) دار فانی را وداع گفت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، فاضل ارجمند حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن  طباطبایی شیرازی، مدیر مدرسه علمیه الحجه(عج) دار فانی را وداع گفت.

 این فاضل ارجمند، سراسر عمر با برکت خویش را در مسیر تبلیغ وشعائر دینی گذراند و با دغدغه  فراوانی که نسبت به پرورش طلاب و شاگردان امام صادق(ع) داشت، توانست در طول حیات علمی ومعنوی خود با پذیرفتن  مدیریت مدرسه علمیه الحجه(عج) قریب به نیم قرن به تربیت شاگردان مکتب امام صادق (ع) و در ترویج احکام و اخلاق نبوی گام های موثر و مهمی بر دارد  و با تلاش مستمر خود، نیروهای شایسته و فرهیخته ای را در دامن حوزه های علمیه پرورش دهد.

بی شک خدمات این عنصر خدوم و فاضل عامل که از روحانیون همراه انقلاب بود، از خاطره شاگردان و ارادتمندان ایشان محو نخواهد شد.

روابط عمومی حوزه علمیه خراسان ضمن عرض تسلیت به اخوی های گرامی، خاندان مکرم، بستگان و شاگردان ایشان، از خداوند متعال  غفران واسعه و رضوان الهی برای آن مرحوم  و برای وابستگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    0 0
    رحمت خدا بر این عالم ربانی باد