ایلام- فرماندار شهرستان چرداول گفت: مهار و کنترل ویروس کرونا فقط با همکاری مردم امکانپذیر است.

مهار ویروس کرونا فقط با همکاری مردم امکانپذیر است

به گزارش قدس آنلاین؛ الیاس فتاحی در نشست خبری با جمعی اصحاب رسانه های استان اظهار داشت: آگاهی بخشی به جامعه مهمترین نقش خبرنگاران در دوران حساس جامعه است.

وی با اشاره به طرح ابتکاری این شهرستان برای مقابله با کرونا، افزود با توجه به دستور ستاد کرونا درخصوص ممنوعیت برگزاری جلسات با حضور بیش از ۱۰ نفر، این فرمانداری در طرحی ابتکاری اقدام به تقسیم شهرستان به ۷ قسمت کرد.

وی افزود: مسئولیت اجرای طرح ها و دستور العمل های مقابله با کرونا بر عهده ۴ شهردار و ۳ بخشداری در کل شهرستان قرار گرفت که در شهر ها مدیریت و اجرای دستور العمل ها بر عهده شهرداران و در روستاها  نیز بر عهده ای دهیاران با مدیریت بخشداران قرار گرفت.

فتاحی یادآور شد :در این  طرح دیگر نیازی به حضور اعم مسئولین در ستاد کرونا شهرستان نبوده و شهرداران و بخشداران که درمجموع ۷  نفر هستند به نمایندگی از دیگر افراد در جلسه حضور یافته و دستورات توسط این عزیزان به زیر مجموعه ها برای اجرا اعلام می گردد.

  وی  بیان داشت : در این طرح که با استقبال عموم همراه شده مدیریت در هر منطقه به خود مسئولان محلی و عموم مردم واگذار شده است.

فرماندار چرداول  با اشاره به اینکه "نه گفتن مردم به تجمعات و مراسمات فاتحه خوانی" باعث کاهش ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان شده است، اظهار داشت: تدبیر و مدیریت مسئولان شهرستان و اجرای دقیق بخشنامه ها و قوانین ستاد کرونا توسط بخشداری ها، دهیاری ها و عموم مردم و فرهنگ پیشگیری از این ویروس منحوس، کنترل به موقعه باعث کاهش ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان شده است.

فتاحی  یادآور شد: مردم با فرهنگ شهرستان چرداول با همکاری با ستاد کرونا و راه اندازی کمپینگ های نه گفتن به طبیعت و مراسمات مختلف مسئولان را در کنترل و مهار این ویروس یاری کردند.

فرماندار چرداول به پویش همدلی برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا اشاره و افزود: کمک های جمع آوری شده حاصل از این طرح بین بیش از ۶۲۰ نفر با مبلغ ۴۰۰ هزار تومان اهدا گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.