رئیس اداره تعزیرات حکومتی بینالود(طرقبه شاندیز) گفت: تالارها و باغ تالارهای عروسی علاوه بر برگشت کامل وجوه دریافتی، مشمول جریمه و مواردی نظیر مسدودی حساب نیز خواهند شد.

تشکیل ۵۰پرونده درباره تالار و باغ تالارهای عروسی طرقبه شاندیز /برگشت کامل وجوه دریافتی و اعمال جریمه در انتظار متخلفان

امید جلیلی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: ۵۰پرونده در مورد شکایت و گزارش از تالارها و باغ تالارهای عروسی طرقبه وشاندیز (بینالود) در تعزیرات حکومتی این شهرستان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: این موارد به صورت مستقیم از طرف مردم و یا اداره صنعت و معدن طرقبه و شاندیز بابت برگشت ندادن مبالغ دریافتی از سوی تالارها  و باغ تالارها به افرادی که قصد برگزاری مراسم عروسی در این مکان ها را داشته اند و با مصوبه ستاد ملی کرونا در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس ، موفق به برگزاری مراسم  نشده اند ارائه گردیده است.

جلیلی افزود: بخش زیادی از  این پرونده ها به طور کامل مورد رسیدگی قرار گرفته و منجر به صدور رای شده و حتی برخی از آنها در شعبه تجدید نظر نیز مورد تایید قرار گرفته است و مراحل اجرای آن به منظور احقاق حقوق شاکیان در حال انجام است که صدور برگ جلب و مسدودی حساب از جمله آنها می باشد.

وی بابیان اینکه کل مبلغ گرفته شده باید به طور کامل برگردانده شود، تصریح کرد:  تالارها، باغ تالارها و سالن های پذیرایی علاوه بر پس دادن کل مبلغ دریافتی از افراد که در پرونده های تشکیل شده از ۵ تا ۵۰میلیون تومان بوده است ، باید جریمه تعیین شده از سوی تعزیرات حکومتی را نیز پرداخت کنند .

جلیلی تصریح کرد: درخواست ما از متصدیان این مجموعه ها این است که اولا نسبت به مطالبات مردم پاسخگو باشند و دوما اینکه سعی کنند بر اساس توافق این وجوه را برگشت دهند تا پرونده آنها به تعزیرات حکومتی و اعمال جریمه ارجاع نشود.

وی ادامه داد:  همچنین از مردم انتظار می رود با صبر و حوصله در این باره همکاری لازم را با متصدیان این مکان ها داشته باشند زیرا این مجموعه ها نیز به یکباره با حجم زیادی از درخواست برگشت وجوه مواجه شده اند.  اما اگر با تعلل و کم کاری در  برگشت مبالغ دریافتی مواجه شدند می توانند شکایت های خود را از طریق اداره تعزیرات حکومتی بینالود(طرقبه شاندیز) ، سامانه  ۱۳۵  و یا اداره صنعت و معدن این شهرستان ارائه کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن شکایت آنها مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرد.

جلیلی با اشاره به اینکه  بیشترین شکایت های ارائه شده به تعزیرات حکومتی این شهرستان در حال حاضر مربوط به تالارها و باغ تالارها و عدم برگشت مبالغ دریافتی از مردم است، افزود: گزارش هایی از برگزاری مراسم های عروسی در شرایط فعلی در برخی باغ تالارهای غیرمجاز این شهرستان نیز  ارائه شده است که رسیدگی به آنها از حوزه تعزیرات حکومتی خارج است و دادستانی طرقبه شاندیز به آنها رسیدگی می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.