رییس گروه طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از ثبت نام ۶۴۸ واحد کسب و کار دارای کد کارگاهی و فاقد بیمه و خویش فرمایی در سامانه تسهیلات بنگاه های آسیب دیده از کرونا خبرداد.

ثبت نام۶۴۸ واحدکسب وکار در سامانه تسهیلات بنگاه های آسیب دیده از کرونا

به گزارش قدس آنلاین ، مهدی یونسی اظهار داشت: در راستای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا با توجه به سیاست های وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعریف رسته ها ، متقاضیان می توانند تسهیلات مدنظر را دریافت نمایند .
وی ادامه داد: تاکنون لیست یک هزارو نود و چهار متقاضی دیگر که فاقد کدکارگاهی می باشند و یا موفق به ثبت اطلاعات در سامانه نشده اند به تایید این اداره کل رسیده و برای وزارت متبوع جهت بهره گیری از این تسهیلات ارسال که پس از بارگذاری درسامانه و تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این تسهیلات بهره مند خواهند شد .
یونسی تاکید کرد: با توجه به فرصت باقی مانده کسب و کارها ی فرهنگی و هنری و قرآنی که  تاکنون اقدام نکرده اند تنها می توانند تا ۵ مردادماه سال جاری به سامانه https://corona-kara.mcls.gov.ir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام نمایند.
یونسی درپایان تصریح کرد:  در صورت ایجاد نقص در ثبت نام و سامانه، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید موضوع را دراسرع وقت پیگیری و به واحد اشتغال این اداره کل اعلام و نسبت به رفع موانع ثبت نام اقدام نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاه ولی رستمی ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    0 0
    میخوام وام سامانه ایوارا بگیرم