مشخصات پرچمدار جدید سامسونگ مشخص شد که از آن ها می توان به، صفحه نمایش ۱۲۰Hz ، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

مشخصات سامسونگ "Galaxy Note ۲۰ Ultra" به بیرون درز کرد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، گزارش‌های اخیر حاکی از اطلاعات مهمی در مورد سری گلکسی نوت ۲۰ را منتشر کرده است که همه آنها در تاریخ ۵ آگوست رسمی می شوند. این ترکیب شامل دو گوشی هوشمند ، گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ آلترا است. پیش از راه اندازی ، Winfuture.de تمام مشخصات گلکسی نوت ۲۰ آلترا را به همراه ارائه های رسمی خود فاش کرده است.

گوشی هوشمند Galaxy Note ۲۰ Ultra در مقایسه با گلکسی نوت ۱۰+ پیشرفت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد، نمایشگر این گوشی هوشمند با سرعت تازه ای ۱۲۰ هرتز ارائه می شود و این گوشی از قلم S ارتقا یافته S Pen و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل بهره خواهد برد.

مشخصات Samsung Galaxy Note ۲۰ Ultra



طبق اطلاعات منتشر شده، گلکسی نوت ۲۰ Ultra در اندازه گیری ۱۶۴.۸ x ۷۷.۲ x ۸.۱ میلی متر خواهد بود، این صفحه نمایش ۶.۹ اینچی Dynamic AMOLED با سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز و نسبت ابعاد آن ۱۹.۳: ۹ خواهد داشت. این صفحه نمایش با وضوح ۱۴۴۰ x ۳،۲۰۰ پیکسل و تراکم پیکسل ۵۰۸ppi برخوردار خواهد بود و این اولین گوشی هوشمند با محافظ Corning Gorilla Glass ۷ خواهد بود که با یک سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر یکپارچه خواهد شد.

چیپست اگزینوس ۹۹۰ ۵G که باعث تولید سری گلکسی اس ۲۰ شده است ، گلکسی نوت ۲۰ Ultra را با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم برای نسخه اروپا هدایت می‌کند. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که مدل پردازنده Snapdragon ۸۶۵ Plus گوشی در بازارهای خاصی عرضه می شود و در گزینه های ذخیره سازی ۲۵۶ GB و ۵۱۲ GB UFS ۳.۱ در دسترس خواهد بود.



گوشی هوشمند Note ۲۰ Ultra باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که می تواند ظرف ۳۰ دقیقه به ۵۰ درصد ظرفیت شارژ شود، همچنین از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. Note ۲۰ Ultra با اندروید ۱۰ با رابط کاربری UI بوت خواهد شد، با همکاری مایکروسافت ، سامسونگ پشتیبانی از بازی های بهینه ابری را از طریق Project xCloud به ارمغان می آورد و این گوشی مانند یک کنسول بازی قابل حمل کار می‌کند زیرا دسترسی به ۹۰ بازی را از طریق Xbox Game Pass امکان پذیر خواهد کرد که بسیار ویژگی شگفت انگیزی است.

پرچمدار Galaxy Note ۲۰ Ultra از یک دوربین جلوی ۱۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۲ و پشتیبانی از فوکوس اتوماتیک دو پیکسل بهره خواهد برد، دوربین های سه گانه عقب شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۸ و فوکوس اتوماتیک دو پیکسل هستند. این دستگاه با یک لنز پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۳.۰ و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ultrawide با دیافراگم f / ۲.۲ همراه می شود، طبق شایعات این دستگاه از ویژگی ۱۰۰x Space Zoom که در گلکسی S۲۰ Ultra معرفی شده پشتیبانی نمی کند و در عوض بزرگنمایی فضایی ۵۰ برابر و بزرگنمایی نوری ۵ برابر را ارائه می دهد.



قلم S Pen به روز شده برای Galaxy Note ۲۰ Ultra زمان پاسخگویی ۹ میلی ثانیه را ارائه می دهد که این همگام سازیها و دستورات ژست یک ویژگی را دارند. با پشتیبانی سامسونگ DeX ، کاربران Note۲۰ Ultra با اتصال آن به یک صفحه نمایش خارجی ، می توانند از یک تجربه دسک تاپ استفاده کنند و از دیگر ویژگی های قابل استفاده در این فبلت می توان به امتیاز IP۶۸ ، بلندگوهای استریو تنظیم شده با ، GPS, بلندگوهای AKG دوتایی  ، NFC ، USB-C ۳.۲ ، بلوتوث ۵.x ، Wi-Fi ۶ ، ۵G و اسلات دو سیم کارت و پشتیبانی الکترونیکی اضافی اشاره کرد.

قیمت و در دسترس بودن Samsung Galaxy Note۲۰ Ultra

منابع اطلاعاتی درباره قیمت و در دسترس بودن Galaxy Note ۲۰ Ultra ارائه نکرده است، با این حال احتمالاً این پرچمدار جدید سامسونگ بالاتر از ۱۰۰۰ یورو قیمت خواهد داشت و پیش بینی می‌شود در دو رنگ ، Mystic Bronze و Mystic Black وارد بازار شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.