رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طرقبه شاندیز گفت: مسیر الهیه به انتهای روستای چاهشک، جزو شبکه راهی و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان نیست و ما تعهدی نسبت به آن نداریم.

مسیر الهیه به انتهای روستای چاهشک، جزو شبکه راه طرقبه شاندیز نیست

به گزارش قدس آنلاین، رئیس راهداری و حمل ونقل جاده‌ای طرقبه شاندیز  بیان کرد: این راه جزو شبکه راهی ما نیست، روستای چاهشک از سمت جاده چناران راه دسترسی دارد که ما متولی آن هستیم و سال‌های قبل نیز قیر مورد نیاز برای روکش آسفالت این راه به دهیاری روستای چاهشک داده شده و حتی تا بلوار ورودی جاده چناران که متولی آن راهداری است، آسفالت شده و هم اکنون وضعیت این جاده مناسب است و مشکلی ندارد.

عباس توسلیان با تاکید بر اینکه راه ارتباطی مسیر الهیه به انتهای چاهشک به بخش ما مربوط نیست، تصریح کرد: این راه ساخته شده و متولی ندارد و مثل این راه دسترسی راه‌های زیادی در سطح شهرستان وجود دارد که حتی بعضی اوقات یک روستا ممکن است ۱۰ راه دسترسی داشته باشد. 

وی افزود: امکان دارد در هر جایی از مناطق راه یا جاده‌ای کشیده شده باشد که این موضوع دلیل بر این نیست که هر راه یا جاده‌ای کشیده می‌شود، متولی داشته باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    1 0
    همین راه آسفالت بشه حجم ترافیک جاده سنتو کم میشود
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 0
    سلام جناب توسلیان همه جای ایران سرای من است به داد مردم محروم ازهمه امکانات این منطقه برسید
  • علی رئوف ساکن چاهشک ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 0
    سلام چناب توسلیان همه جای ایران سرای من است به داد مردم محروم ازهمه امکانات این منطقه برسید
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    0 0
    روستایه مامحرومه..باکمبود امکانات..توروخدا بهش برسین...یه جاده به طرقبه وشاندیز کلی خوشحال میکنه مردم این روستارو
  • علی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    0 0
    واقعا این روش مدیریتی رو باید به کشورهای اروپایی صادر کنه جناب توسلیان بهترین روش حل مسئله پاک کردن صورت مسئله هست !!
  • هاشمی ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    0 0
    روستای چاهشک. بعنوان بخشی از شاندیز باید یک راه مناسب و کوتاه و مسقیم برای تردد به مرکز بخش داشته باشد . اين حداقل حقوق اهالی یک آبادی است که باید تامین شود درحال حاضر مردم مظلوم و محروم روستا چاهشک یا باید از طریق راه خاکی خودرابه انتهای الهیه مشهد واز اونجا خودرا به جاده شاندیز برسانند ویا ازطریق جاده مشهد. چناران وشهرک صنعتی خودرا به شاندیز برسانند. یعنی برای رفتن به مرکز بخش (شاندیز) باید مسافت دوتا سه برابر راتحمل کنند. این منطق در شأن مديران و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی که‌ خودرا خادم مردم بویژه محرومان می‌دانند نیست. وبا شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت و فرافکنی نمی شود به مردم خدمت کرد
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    سلام راه انتهای اقدسیه به چاهشک بسیار پر رفت و امده و بدلیل شلوغی اتوبان مشهد چناران بسیاری از خانواده های چاهشک از این منطقه رفت و امد میکنند لطفا فکری برای اسفالت بکنید. و بفکر مردم ضعیف این منطقه باشید
  • عباس ایمنی ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    راست میگه آقای توسلیان جاده خاکی چاهشک به الهیه مربوط به شهرداری پاریس هست