رئیس شورای اسلامی شهر قوچان گفت: در حال حاضر شهرداری توان اضافه کردن ناوگان جدید به اتوبوس‌رانی درون‌شهری را ندارد اما بازسازی و رفع برخی مشکلات فعلی در دستور کار قرارگرفته است.

شهرداری قوچان توانایی افزودن ناوگان جدید اتوبوس‌رانی درون‌شهری را ندارد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس شورای اسلامی شهر قوچان  با بیان اینکه شهرداری یک سازمان خودگردان بوده و متأسفانه طی سال‌های اخیر منابع درآمدی آن به حداقل رسیده است، گفت: بسیاری از منابعی که در گذشته واریز می‌شد امروز واریز نمی‌شود به‌ویژه در حوزه اتوبوسرانی که قبلاً یارانه بلیت پرداخت می‌شد اما دیگر واریزی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

علی زیرک با یادآوری این موضوع که هزینه‌های روزانه و استهلاک اتوبوس‌های واحد افزایش پیدا کرده است، بیان کرد: متأسفانه هیچ‌گونه ناوگان جدیدی طی سال‌های گذشته به ناوگان فعلی افزوده نشده و همه ناوگان فعال امروز در سطح شهرستان به‌صورت هم‌زمان فرسوده شده و موجبات نارضایتی عمومی را به همراه آورده است.

وی تأکید کرد: شهرداری قوچان در حال حاضر توانایی اضافه کردن ناوگان جدید به ناوگان فعلی سازمان اتوبوس‌رانی درون‌شهری را ندارد اما بازسازی و رفع برخی مشکلات موجود به‌صورت اولیه و ابتدایی با اتفاق‌نظر اعضای شورای اسلامی شهر و سازمان اتوبوس‌رانی در دستور کار قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قوچان تصریح کرد: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان نیز به دلیل استقبال کم مردم از حمل‌ونقل عمومی و خدمات سازمان اتوبوسرانی، فعلاً ۵۰ درصد ظرفیت برای جلوگیری از استهلاک بیشتر،  مشغول به‌کار است و هر لحظه تصمیم به افزایش خدمات شود این آمادگی وجود دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.