سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: بازی روز دوم مرداد با تیم تراکتورسازی تبریز برای ما حکم یک بازی فینال را دارد.

بازی با تراکتورسازی حکم فینال دارد

به گزارش قدس آنلاین، سهراب بختیاری زاده عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: بازیکنان ما با ذهنیت و تفکر حرفه‌ای وارد زمین خواهند شد. باید ضعف و تفکرات اشتباه را کنار بگذاریم و از تجربه باخت هفته پیش استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تراکتورسازی یک تیم بسیار قابل احترام با بازیکنان بزرگ و باتجربه است ادامه داد: بازیکنان ما هم ثابت کردند تیم بزرگی هستند.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: اگر می‌خواهیم یکدست باشیم ابتدا باید همدلی و اتحاد در کادر فنی وجود داشته باشد تا این مورد به تیم هم منتقل شود. من به ثبات اعتقاد دارم و برای همین با توجه به اینکه مربیان و کادر قبلی شناخت کافی از تیم داشتند دلیلی برای تغییر آنها ندیدم.

وی با اشاره به باخت هفته پیش تیم شهرخودرو مقابل تیم پارس جنوبی جم نیز افزود: مسوولیت باخت بر عهده من است. در تمرینات بعد از آن بازی سعی من و همکاران بر این بود که شرایط روانی آن باخت را دور کنیم تا با روحیه مناسب تمرین کنند و این اتفاق افتاد. هر چند در فوتبال باخت جزئی از بازی است اما تلاش می‌کنیم در پایان لیگ مقام دوم را کسب کنیم.

هدفگذاری نایب قهرمانی

مربی تیم تراکتورسازی هم گفت: هدفگذاری باشگاه ما نایب قهرمانی و کسب حداکثر امتیاز است. از نظر روحی و روانی و تمرینی شرایط خوبی داریم و هفته پیش هم بازی با سپاهان را که تیم مهم و حریف رودروی ماست با پیروزی پشت سر گذاشتییم.

مصطفی صداقت افزود: بازی فردا با تیم شهرخودرو که تیم قوی می‌باشد سخت است. در مقابل، تیم تراکتورسازی نیز یک تیم بزرگ و با خیل عظیم هواداران و با خواسته‌های بجاست که باید توقع آنها را با بازی خوب و کسب نتیجه برآورده سازیم. وی ادامه داد: در بازی فردا هم امیدواریم دل هواداران را شاد کنیم.

تیم‌های شهرخودرو و تراکتورسازی در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به دیدار هم می‌روند.

هم اکنون تیم شهرخودرو با ۴۲ امتیاز در رتبه چهارم و تیم تراکتورسازی با ۴۴ امتیاز در رتبه دوم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.