دومین مسابقه از مجموعه مسابقات «در محضر قرآن» با محوریت سوره قیامت از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده و به صورت مجازی در بارگاه منور امام هشتم(ع) برگزار می‌شود.

دومین مسابقه فرهنگی «در محضر قرآن» در حرم رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با برگزاری مسابقات «در محضر قرآن» در صدد ایجاد زمینه ای برای تدبر در آیات نورانی کلام الله مجید است و علاقه مندان می توانند با شرکت در این مسابقه قرآنی به صورت ماهانه در محضر یکی سوره از سوره ‌های این کتاب آسمانی باشند.
اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با هدف ایجاد فرصت برای تدبر در هر سوره و پاسخ به سوالات مسابقه، در  قالب این طرح قرآن را بازخوانی کرده و زمینه تقویت روحیه درک مفاهیم آن را در بین مخاطبین فراهم می سازد. مسابقه فرهنگی سوره قیامت دومین مسابقه از مسابقات در محضر قرآن است که در بارگاه منور امام مهربانی ها برگزار می‌شود.
مجموعه مسابقات در محضر قرآن با رویکرد محقق شدن منویات مقام معظم رهبری در زمینه فراگیری قرآن کریم که می فرمایند: «شما هر آیه قرآن را که می خوانید، با تامل و ژرف نگری باشد و دنبال فهمیدن باشید. این همان تدبر است و بدون این که نیازی باشد انسان، سلایق خودش را به قرآن تحمیل کند که همان تفسیر به رای است، خواهید دید باب هایی را از معرفت، به حسب محتوای آیه هر چه محتوای آیه است باز می کند» از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده و در هر ماه با محوریت یک سوره اجرا می شود.
آخرین مهلت شرکت در این مسابقه فرهنگی‌ ۲۹ مرداد ماه  ۱۳۹۹ می ‌باشد و علاقه‌ مندان می ‌توانند با مراجعه به سایت حرم به آدرس razavi.aqr.ir و با انتخاب مسابقات و عضویت در آن، سوالات را رویت کرده و با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ یکی از برندگان این حرکت قرآنی باشند. اطلاع رسانی به برندگان از طریق سامانه پیامکی مذکور انجام و بعد از پایان مسابقه و قرعه کشی، جوایز فرهنگی تدارک دیده شده از سوی آستان قدس رضوی به آنان اهدا خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید محمد مجتبی موسوی خواه ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    خیلی عالی