کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری از عصر امروز تا روزهای ابتدایی هفته آینده همراه با رعد و برق مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد.

بارشهای رگباری خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، آیدا فاروقی اظهار کرد : از عصر امروز همراه با افزایش ابر شاهد بارشهای رگباری پراکنده در خراسان رضوی خواهیم بود و برای روزهای آینده این بارشها افزایش می‌یابد و بر اثر این بارشها احتمال جاری شدن رواناب به ویژه در ارتفاعات وجود دارد.

وی ادامه داد: میانگین دمای هوا در استان خراسان رضوی از فردا تا روزهای ابتدایی هفته آینده بین دو تا چهار درجه سلسیوس کاهش دارد به طوری که بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۹ درجه سلسیوس و برای روزهای جمعه و شنبه به ترتیب ۳۷ و  ۳۵ درجه پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: به دلیل افزایش رطوبت با وجود کاهش دما طی روزهای آتی، دمای احساسی تغییر چندانی نخواهد داشت.

فاورقی افزود: کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۲۲ درجه سلسیوس بوده است که در روزهای آینده تغییر چندانی ندارد.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۵ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت بیشترین شدت وزش باد در تایباد با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.