رئیس فدراسیون بین المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر با ابراز خرسندی از گشایش کانال مالی دریافت کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به هلال‌احمر ایران نوشت: ما در فدراسیون بین المللی و جمعیت هلال احمر ایران، بیشتر به افراد آسیب‌پذیر دسترسی خواهیم داشت.

ابراز خرسندی رئیس فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ از گشایش کانال مالی با  هلال احمر ایران

قدس آنلاین: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، فرانچسکو روکا، رئیس فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در پیام توئیتری خود با خرسندی از گشایش کانال مالی دریافت کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به هلال‌احمر ایران نوشت: ما در فدراسیون بین المللی و جمعیت هلال احمر ایران، بیشتر به افراد آسیب پذیر دسترسی خواهیم داشت.
پیش از این اکانت توئیتر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر (منا) خبر گشایش کانال مالی دریافت کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی را بازنشر کرده بود.
به گزارش ایرنا، کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر  پیشتر خبر داده بود: با پیگیری‌های هلال احمر ایران، وزارت خزانه داری آمریکا با گشایش کانال مالی برای نقل و انتقال کمک‌های بشردوستانه به ‎هلال احمر ایران از طرف افراد حقیقی یا حقوقی مشروط به اینکه یکی از طرف‌ها آمریکایی نباشد موافقت کرده است.
وی افزود: ‏در چارچوب این تصمیم، بخشی از کمک‌هایی که مختص ‎هلال احمر که از چند سال پیش، امکان انتقال آن به ایران وجود نداشت، وارد کشور شد.

وی تاکید کرد: از این کانال برای بحث‌های دارویی، غذایی و سایر امکاناتی که هلال‌احمر به آنها نیاز دارد به نحو مطلوبی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.