۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
کد خبر: 713065

رهبر کره شمالی از یک مجتمع مرغداری در حال ساخت، بازدید و ابراز امیدواری کرد این مرکز کمک قابل توجهی به رژیم غذایی مردم این کشور بکند.

رهبر کره شمالی در انظار عمومی ظاهر شد

قدس آنلاین: کیم جونگ اون یک سفر "راهنمای میدانی" به منطقه در حال ساخت یک مجتمع مرغداری در جنوب غربی کره شمالی داشت.

کیم طی این بازدید اظهار کرد: ساخت مجتمع مرغداری چیزی است که حزب برای آن برنامه‌ریزی کرده و از مدت‌ها پیش در راستای تحقق آن تلاش کرده است. این مجتمع، جایی است که حزب انتظار دارد کمک مهمی به رژیم غذایی مردم ما بکند و حزب توجه عمیقی به آن داشته است.

وی تأکید کرد تمام سازندگان مجتمع باید تشویق شوند که وفاداری و استعدادهای خود را در ساخت‌وسازی واقعی بر اساس نیت عالی حزب ما، تمام و کمال به نمایش گذارند.

رهبر کره شمالی با بیان اینکه مجتمع های مرغداری کره شمالی عمدتاً ۲۰ سال پیش ساخته شدند، ابراز امیدواری کرد مجتمع"کوانگچون"، الگویی برای مدرن‌سازی تمام مجتمع های مرغداری کشور باشد.

وی همچنین از فرآیند ساخت مزرعه، ابراز رضایت کرد و گفت که با موفقیت انجام شده، همچنین از متصدیان پروژه خواست به کار خود ادامه دهند تا ساخت مجتمع در موعد مقرر تمام شود.

به نظر می‌رسد سفر کیم به این مجتمع در حال ساخت، تقویت اتحاد داخلی را از طریق تمرکز بر بهبود معیشت مردم، نشانه رفته است؛ چرا که جنگ طولانی‌مدت علیه ویروس کرونا همین حالا نیز برای اقتصاد شکننده این کشور، هزینه‌هایی در برداشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.