مدیر امور انتظامات و تشریفات حرم مطهر رضوی گفت: اگر با نگاه فراهم کردن شرایطی برای استراحت یک شبه در زائر سرا، به زائرسرای ترمینال امام رضا (ع) توجه شود، ما امکانات لازم برای استراحت یک شبه زائران را فراهم کرده‌ بودیم.

زائرسرای ترمینال امام رضا(ع) مشهد برای اسکان یک شبه زائران است

به گزارش قدس آنلاین، روح الله رنجبر  اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به شیوع کرونا زائر سراها کاملا تعطیل هستند اما برای شرایط عادی باید گفت که زائرسرای واقع در ترمینال امام رضا(ع) قطعا با هتل یکسان نیست، افرادی که صاحب تخصص در این حوزه هستند باید بعد از بازدید این مکان در مورد آن نظر بدهند. افرادی می‌خواهند آنجا را با هتل پنج ستاره مقایسه کنند که این مکان ویژگی‌های هتل را ندارد.

وی با بیان اینکه اگر با نگاه فراهم کردن شرایطی برای استراحت یک شبه در زائرسرا به این مکان توجه شود، ما امکانات لازم را فراهم کرده‌ بودیم، گفت: در این مکان برای استراحت زائران تخت‌خواب و پتو تعبیه شده و ملحفه‌ها و روبالشتی‌ها مرتب تعویض می‌شد و نظافت آن مکان هم انجام می‌گرفت.

مدیر امور انتظامات و تشریفات حرم مطهر رضوی خاطر نشان کرد: علاوه بر این امکانات، یک وعده صبحانه هم برای زائران در نظر گرفته شده بود که همه این خدمات به صورت رایگان در اختیار زائران قرار می‌گرفت.

رنجبر با یادآوری این نکته که آنجا سوئیتی نیست و امکانات سوئیت با این زائر سرا متفاوت است، تاکید کرد: هتل و سوئیت، سرویس بهداشتی و امکانات مجزا دارد اما این مکان در مقایسه با خودش و فضاهای مشابه خوب است و برای تصدیق این ادعا افراد باید آنجا را بازدید کنند اما اینکه بخواهند این مکان را اینگونه نقد کنند بحث مقایسه‌ای است.

وی در پاسخ به این سوال که برای امنیت زائران در این مکان چه تدبیری اندیشیده‌ شده بود، گفت: همچون دیگر فضاهای شهر مشهد این مجموعه هم نگهبان دارد، نیروی انتظامی در محل ترمینال امام رضا(ع) مستقر هستند و در صورت نیاز شرایط لازم را فراهم می‌کند. نیاز به نگهبان خاص با اسلحه ندارد و همچون دیگر فضاهای اقامتی نگهداری می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.