معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در راستای رفاه حال توانیابان، سرویس‌های بهداشتی سطح شهر توسعه و وضعیت آنها بهبود یافته است.

استانداردسازی سرویس‌های بهداشتی مشهد برای توانیابان

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد،  مهدی یعقوبی با بیان اینکه اهمیت به بهداشت عمومی و دقت در حفظ سلامت زائران، از شاخص‌های مهم مد نظر شهرداری مشهد است، تصریح کرد: برای رفاه زائران سالمند، کم توان، توانیابان و افزایش سطح بهداشت عمومی در کلانشهر مشهد به ویژه پیرامون حرم مطهر رضوی و اماکن متبرکه، توسعه سرویس‌های بهداشتی در دستور کار قرار گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد یادآور شد: ۳۷۶۷ چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر جانمایی و ساخته شده که تعداد ۲۲۲۴ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌ها و تعداد ۲۱۷ چشمه سرویس بهداشتی به صورت کانکس سیار در سطح شهر قرار دارد.

وی ادامه داد: در فضای ورودی سرویس‌های بهداشتی تجهیزات لازم پیاده سازی شده و همچنین  پله و رمپ به گونه‌ای ساخته شده تا مسیر رفت و آمد توانیابان و کم توانان از سهولت بیشتری برخوردار باشد.

 یعقوبی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری مشهد برای استانداردسازی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر ، کیفیت ساخت، طراحی و الگوسازی مناسب، گام های خوبی برداشته است و اکثر پروژه هایی که در خصوص سرویس بهداشتی در سطح شهر و بوستان‌ها انجام می شود در راستای بهسازی سرویس‌های بهداشتی برای توانیابان است.

وی افزود: همچنین در راستای توسعه بهداشت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی سرویس‌های بهداشتی دو نوبت در روز ضد عفونی می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.