مازندران- مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال ۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون کیلووات ساعت انرژی در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه تولید شد که از این میزان تولید بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۸۳ میلیون و ۶۷۷ کیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تحویل شد.

آمادگی نیرو گاه نکا برای تولید پایدار انرژی در تابستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروگاه نکا، محسن نعمتی با بیان اینکه در ۳ ماهه نخست سالجاری بیش از ۲۱ درصد انرژی تعهدی نیروگاه طبق برنامه محقق شد، افزود: در این مدت ۷۱ درصد انرژی تولید شده از واحدهای بخاری و ۲۹ درصد از واحدهای بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد.

وی به آمادگی کامل همه واحدهای نیروگاه نکا برای تولید پایدار انرژی در تابستان اشاره کرد و یادآور شد: در راستای ارتقاء میزان آمادگی واحدها برای تولید انرژی مورد نیاز شبکه، از نیمه دوم سال گذشته براساس برنامه زمانبندی، تعمیرات میاندوره ای و بازدیدهای دوره ای در تمامی واحدهای بخاری، گازی و واحد بخار سیکل ترکیبی صورت گرفت.

نعمتی از تعمیرات اساسی در واحدهای چهار و یک بخاری گفت و گفت: در حال حاضر همه واحدهای این نیروگاه با آمادگی کامل در مدار تولید قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.