سردار آزمون در کنار جیوا دیگر هم تیمی‌اش در تیم زنیت روسیه با به ثمر رساندن ۱۷ گل به عنوان آقای گل این رقابت‌ها برگزیده شد. این عنوان سبب شد تا رسانه‌های روسی به تعریف و تمجید از سردار آزمون بپردازند و او را مهاجمی قابل و تأثیرگذار در لیگ روسیه بنامند.

 آقای گلی لیگ روسیه برایم بی‌اهمیت بود

قدس آنلاین: سردار آزمون در کنار جیوا دیگر هم تیمی‌اش در تیم زنیت روسیه با به ثمر رساندن ۱۷ گل به عنوان آقای گل این رقابت‌ها برگزیده شد. این عنوان سبب شد تا رسانه‌های روسی به تعریف و تمجید از سردار آزمون بپردازند و او را مهاجمی قابل و تأثیرگذار در لیگ روسیه بنامند. آزمون البته برای رسیدن به این عنوان چندان تلاش نمی‌کرد و آنچه برای او از اهمیت و ارزش بیشتری برخودار بود، قهرمانی با تیم زنیت بود که در نهایت نیز به آن رسید. حالا سردار و دیگر هم تیمی‌هایش قهرمانی در جام حذفی را هدف قرار داده‌اند. سردار می‌خواهد در این جام هم بانی قهرمانی تیمش باشد.

*موفقیت بزرگی برایت رقم خورد. چه حسی داری؟

اگر بگویم حسی ندارم درست نیست. قطعاً حس خوبی دارم اما واقعیت این است آقای گلی با زنیت اولویت من نبود. من می‌خواستم با زنیت قهرمانی در لیگ روسیه را تجربه کنم که این اتفاق رخ داد و موفق شدم با زنیت به جایگاه رفیعی برسم.

*اینکه می‌گویی آقای گلی لیگ روسیه برایت اولویت نبود به معنی این است که بیشترموفقیت تیمی برایت اهمیت داشت.

همین‌طور است. ما در درجه اول به باشگاه تعهد داریم و این‌طور نیست بخواهیم برای عناوین شخصی تلاش کنیم. البته پس از اینکه فهمیدم با زنیت می‌توانیم قهرمان لیگ روسیه شویم تلاشم را برای گل زدن‌ بیشتر کردم و درنهایت همراه با جیوا به عنوان آقای گلی لیگ روسیه انتخاب شدم اما اینکه بگویم برای رسیدن به این عنوان همه چیز را تحت الشعاع قرار می‌دهم، هرگز این‌طور نبود والان بیشتر دارم با قهرمانی تیمم کِیف می‌کنم.

*در ماه اخیر انتقادهای بسیاری به تو شد.

همین‌طور است. خیلی‌ها مغرضانه انتقاد می‌کردند اما من توجهی به این انتقادها نداشتم و بیشتر روی کارم تمرکز می‌کردم. به خودم می‌گفتم باید با عملکرد خوبم جواب همه را بدهم که دادم. بعضی‌ها حرف‌هایی علیه من زدند که هیچ منطقی پشتش نبود. اما من این موفقیت را بدست آوردم و حالا آن را تقدیم می‌کنم به پدر و مادر و خانواده‌ام و آن دسته از دوستانی که در این مدت پشتم بودند و اجازه ندادند بی روحیه شوم.

*جام حذفی را هم در پیش دارید.

بله، تیمی از لیگ یک روسیه حریف ماست. در بازی رفت آن‌ها را بردیم و امیدوارم در بازی برگشت هم آن‌ها را ببریم. هدف ما قهرمانی در جام حذفی هست. دوست داریم با زنیت در روسیه دبل کنیم و هر دو جام را بگیریم. جام حذفی در روسیه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و با تمام قوا به سمت قهرمانی در این جام پیش می‌رویم. امیدوارم به این مهم برسیم و بتوانیم هواداران تیممان را خوشحال کنیم. ما فینال سختی در پیش داریم.

*و درباره آینده کاری ات در زنیت

همه چیز به آینده بستگی دارد. تمرکزم روی جام حذفی است. اجازه بدهید از مسابقات فارغ شویم بعد پیشنهادها را بررسی کنم و بعد با باشگاه زنیت صحبت کنم ببینم باید چه کار کنم. همه چیز در آینده مشخص خواهد شد. هرجا احساس کنم از لحاظ فوتبالی به سودم است قطعاً آنجا را انتخاب خواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.