۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹
کد خبر: 713171

کمک‌های کرونایی آستان قدس رضوی توسط خادمان رضوی به توان‌جویان مؤسسه خیریه دختران بی‌سرپرست و کم‌توان ذهنی همدم اهدا شد.

کمک های کرونایی خادمان رضوی به یک مؤسسه خیریه

قدس آنلاین: به گزارش خبرنگار ما؛ در مراسمی که صبح دیروز با حضور شماری از خادمان بارگاه ملکوتی آستان قدس رضوی در مؤسسه «همدم» برگزار شد؛ بسته‌های حمایتی، بهداشتی و متبرک به فرشته‌های مؤسسه همدم تحویل شد.

سرپرست گروه اعزامی خادمان رضوی با تأکید بر این مطلب که خدمت‌گزاری به دختران بی‌سرپرست و کم‌توان ذهنی این خیریه در تداوم وظایف خادمی امام مهربانی‌ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است؛ اظهار کرد: قدردانی از زحمات و تلاش‌های متعهدانه متولیان این خیریه از جمله اهداف حضور خادمان رضوی در این مؤسسه است و خدمت خادمان امام رضا(ع) صرفاً در محدوده حرم مطهر نیست بلکه با افتخار، خادمان رضوی در هر نقطه دیگر خارج این محدوده نیز به منظور خدمت‌رسانی حاضر می‌شوند.

احمد محمدی دانشور خاطرنشان کرد: حدود ۹۰۰ ماسک برای مددجویان،   ۳۰۰ ماسک برای کادر اجرایی و پرستاران، پنج طاقه پارچه گان برای امور بهداشتی، دستمال کاغذی و نبات متبرک و... از جمله کمک‌های آستان قدس برای مددجویان این مؤسسه است تا با دعای خیرشان و معنویت حاصل از عطر رضوی برای رفع ویروس منحوس کرونا دست بر دعا بردارند.

یکی از اعضای روابط عمومی مؤسسه همدم نیز با تشکر از حضور خادمان رضوی تصریح کرد: معنویت حضور خادمان رضوی جای تشکر و سپاس دارد و برکات حاصله این معنویت برای مددجویان و مددکاران مؤسسه مشهود و بارز است.

رحیمی با اشاره به هدایای بهداشتی و معنوی خادمان افزود: این هدایا نشان از حساسیت و عمق توجه مسئولان آستان قدس در دوران کرونا نسبت به مراکز خیریه و توانبخشی است. با توجه به اینکه مدت‌ها مددجویان مؤسسه همدم توفیق زیارت به خاطر کرونا نداشته، بنابراین حضور خادمان رضوی مایه شور و نشاط معنوی عزیزان می‌شود. فرزندان مؤسسه همدم در واقع زائران بی‌بازگشت امام رضا(ع) هستند که خیلی از آن‌ها توسط خادمان رضوی به مؤسسه‌های حمایتی و توانبخشی تحویل می‌شوند.

وی افزود: توجه و عنایت امام رضا(ع) به زائرانش معنای سرپرستی را می‌دهد. این بچه‌های مظلوم گرچه به ظاهر بی‌سرپرست هستند اما سرپرست حقیقی آن‌ها امام هشتم(ع) است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.