مهاجم سابق و کروات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پوکر قهرمانی پرسپولیس را به هواداران این تیم تبریک می‌گویم و افتخار می کنم بخشی از تاریخ این باشگاه بزرگ به حساب می‌آیم.

بودیمیر: افتخار می‌کنم بخشی از تاریخ پرسپولیس هستم

ماریو بودیمیر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، در مورد آخرین وضعیت شکایت از باشگاه پرسپولیس، روزهایی که در این باشگاه گذراند، چهارمین قهرمانی پیاپی سرخپوشان در لیگ برتر و ... صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می خوانید.

ابتدا بگویید الان چه کار می کنید و در چه تیمی مشغول بازی هستید؟

من هم اکنون در تیم HNK LOKOMOTIVA کرواسی بازی می‌کنم. تیم ما برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و جایگاه دومی لیگ تلاش می کند، همچنین ما در فینال جام حذفی هستیم.

وضعیت شکایت از باشگاه پرسپولیس به کجا رسید؟ آیا مدیران باشگاه با تو صداقت داشتند؟

فقط این را می‌گویم که حساب مردم و هواداران با آنها که در باشگاه پرسپولیس راست نمی گویند جدا است. پرونده من هم از طریق فیفا پیگیری می‌شود.

حتما خبر دارید که پرسپولیس شب گذشته چهارمین قهرمانی پیاپی لیگ را بدست آورد، در این مورد چه صحبتی دارید؟

من باید این مساله را به همه پرسپولیسی‌ها تبریک ‌بگویم. واقعاً کسب ۴ قهرمانی پیاپی در یک لیگ معتبر و سخت کار دشواری است که فقط پرسپولیس از پس آن بر می‌آید. این تیم شخصیت قهرمانی دارد و اصلا از قهرمانی های پرسپولیس شگفت زده نمی شوم.

شما سابقه قهرمانی با پرسپولیس و حتی زدن گل قهرمانی پرسپولیس را دارید، این مساله چه احساسی دارد؟ 

شما وقتی در تیمی بزرگ به قهرمانی می رسید یعنی کار بزرگ انجام دادید. من به این مساله افتخار می کنم و همیشه روزهای حضورم در پرسپولیس برای من ماندگار است.

روزهای حضور در ایران و پرسپولیس برای تو چطور بود؟

من در ایران و در پرسپولیس روزهای خوبی را گذراندم و از هر دقیقه حضورم در آنجا لذت بردم. خوشحالم که شانس حضور در کشور زیبای ایران و تیم بزرگ پرسپولیس نصیب من شد.

نکته جالب در مورد شما این است که هنوز عکس‌های حضور در پرسپولیس را از صفحه اینستاگرامت پاک نکردی.

چرا باید چنین کاری را انجام بدهم. من هرگز عکس های خودم را در پرسپولیس و با پیراهن این تیم از اینستاگرام حذف نمی کنم، چون بخشی از زندگی من است که به آن افتخار می کنم.

به عنوان صحبت پایانی چه حرفی با هواداران پرسپولیس دارید؟

می‌خواهم از این طریق از بهترین و وفادارترین هواداران جهان تشکر کنم و این را بگویم که افتخار می کنم که بخشی از تاریخ باشگاه پرسپولیس هستم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.