رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد گفت: پرونده تخلف یکی از استخرهای آبی مشهد مبنی بر فعالیت غیرمجاز و شبانه در شرایط قرمز در حال پیگیری است.

 فعالیت غیرمجاز یکی از استخرهای مشهد در  شرایط قرمز /پلمپ مجموعه های متخلف تا زمانی نامعلوم

مهدی سلاطین در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: فعالیت همه استخرها در شرایط فعلی که شهر مشهد در وضعیت قرمز قرار دارد ممنوع است .

وی تصریح کرد: بازرسی از استخرها، باشگاه های بدنسازی و سایر مجموعه هایی که فعالیت آنها طبق تصمیم ستاد کرونا خراسان رضوی غیر مجاز است به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه با همکاری سازمان تعزیرات، اداره بهداشت و درمان و فرمانداری مشهد این بازرسی ها انجام می شود، افزود: در حال حاضر یک مورد گزارش مبنی بر تخلف یکی از استخرهای مشهد مبنی بر فعالیت غیرمجاز و به صورت شبانه  در شرایط فعلی در اختیار ما قرار گرفته است که در حال پیگیری آن هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد ادامه داد: برخی استخرها و باشگاه های بدن سازی به تصور اینکه بازرسی شبانه از اینگونه اماکن صورت نمی گیرد، فعالیت خود را از بعدظهر آغاز می کنند که توصیه ما به  مدیران این مجموعه ها این است که  از انجام این رویه  که باعث شیوع بیشتر ویروس کرونا رد سطح جامعه ششده و سلامتی مردم را به خطر می اندازد خودداری کنند زیرا  در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فعالیت غیرمجاز ، مجموعه آنها نه تنها تازمان عادی سازی  شرایط جامعه  از لحاظ ویروس کرونا پلمپ خواهد شد بلکه از آن تاریخ نیز پلمپ مجموعه های آنها حداقل تا  ۶ماه بعد نیز ادامه خواهد داشت.

سلاطین اظهار کرد:  در مورد باشگاه های بدن سازی و پرورش اندام  نیز ابتدا رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت عدم رعایت ، این مجموعه ها نیز پلمپ و زمان بازگشایی آنها نیز مشخص نمی باشد.

 وی با بیان اینکه فعالیت های ورزشی باید در راستای ارتقا سلامت جامعه و  نه تهدیدی برای سلامتی  باشد،  افزود: مردم در صورت مشاهده و تخلف مجموعه هایی نظیر استخرها و باشگاه های بدن سازی مبنی بر بازگشایی و فعالیت در شرایط فعلی در هرساعتی از شبانه روز می توانند از طریق شماره تلفن اداره ورزش و جوانان مشهد  ۳۸۴۸۰۷۰۱الی ۷۰۳اطلاع رسانی کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن نیروهای بازرسی این اداره در محل حضور و در صورت تایید موضوع نسبت به پلمپ و ارجاع پرونده آنها به مراجع قضایی اقدام کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.