مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر ۵۳ هزار تن انواع کود شیمیایی یارانه‌دار برای مصرف در این استان خریداری و ۴۶ هزار تن آن در بین کشاورزان توزیع شده است.

توزیع ۴۶ هزار تن کود شیمیایی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، ایرج ناصری‌مقدم اظهار کرد: کار تامین و توزیع کود شیمیایی در قالب شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی بر عهده ۶۵ کارگزاری کود در اقصی نقاط این استان است.

وی ادامه داد: بر این اساس همه کارگزاریها و تشکلها مرتبط در سطح استان موظف هستند کود مورد نیاز زراعت را به صورت بهنگام در اختیار کشاورزان گذاشته به آنها در سراسر خراسان رضوی تحویل دهند.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی همچنین گفت: در چارچوب برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توزیع کود شیمیایی، کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی نیز به صورت میدانی در سطح پهنه‌های زراعی و باغی حضور دارند.

وی افزود: به این ترتیب کشاورزان نیازی به حضور و مراجعه در ادارات تعاون روستایی خراسان رضوی ندارند زیرا تامین بهنگام کود شیمیایی مورد مصرف امور زراعی و باغی استان در دستور شبکه تعاون روستایی قرار داشته و هیچ مشکلی در این حوزه وجود ندارد. 

ناصری‌مقدم گفت: ۴۶ هزار تن انواع کود شیمیایی شامل کود ماکرو (پرمصرف) و آلی ظرف امسال تاکنون توسط عاملان و کارگزاریهای شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی بین کشاورزان در سطح استان توزیع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.