گلکسی تب S۷ سامسونگ دارای باتری Snapdragon ۸۶۵ و ۸،۰۰۰mAh است.

مشخصات گلکسی تب S۷ سامسونگ مشخص شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ از ۵ آگوست میزبان رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود خواهد بود، پیش بینی می‌شود این برند سری Galaxy Note ۲۰ ، Galaxy Fold ۲ و پرچمداران نسل بعدی سری Galaxy Tab S را در این رویداد به بازار عرضه کند. این بار ، انتظار می‌رود سامسونگ دو مدل تبلت خود را عرضه کند که گلکسی تب S۷ و گلکسی تب S۷ + نام خواهند داشت.

صفحه مشخصات Galaxy Tab S۷ + به تازگی فاش شده است و اکنون ما جزئیات بیشتری در مورد استاندارد گلکسی تب S۷ بدست آورده‌ایم. در حالی که برخی از این مشخصات زودتر فاش شده بود، اکنون می‌توانیم از بین سایر جزئیات ، ظرفیت باتری ، پردازنده ، وضوح دوربین و حافظه داخلی آن را تأیید کنیم. Agarwal همچنین یک لوح رسمی از تبلت‌های آینده را به اشتراک گذاشته است.



مشخصات سامسونگ Galaxy Tab S۷

سامسونگ Galaxy Tab S۷ دارای نمایشگر ۱۱ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ ۱، ۱،۶۰۰ پیکسل خواهد بود، این احتمال وجود دارد که تبلت ممکن است دارای یک صفحه LCD باشد ، اما ما نمی توانیم این را تأیید کنیم. این نمایشگر همچنین نرخ تازه سازی بالایی را ارائه می‌دهد که طبق گفته‌های قبلی نشت آن ۱۲۰Hz است.

با توجه به مشخصات اصلی ، سامسونگ Galaxy Tab S۷ برخلاف خبرهای قبلی از تراشه Snapdragon ۸۶۵ بهره می‌برد و Snapdragon ۸۶۵ Plus استفاده نخواهد کرد، جزئیات رم در حال حاضر تأیید نشده است اما می‌دانیم که حداقل با یک نوع ذخیره سازی با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه خواهد بود. این تبلت دارای شکاف کارت microSD هم است که امکان ذخیره سازی تا ۱ ترابایت را نیز فراهم می‌آورد.



ابعاد این تبلت برابر با ۱۶۵.۳ x ۲۵۳.۸ x ۶.۳mm است ، در حالی که وزن این تبلت ۴۹۸ گرم است و سامسونگ این تبلت را با رنگ های Mystic Black و Mystic Bronze عرضه می کند.

گلکسی تب S۷ سامسونگ از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلویی بهره خواهد برد، در مورد باتری گلکسی تب S۷ به وسیله یک سلول ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تولید می شود، همچنین از چهار بلندگوهای AKG با Dolby Atmos استفاده خواهد شد. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که این جدول از OneUI ۲.۵ مبتنی بر اندروید ۱۰ بهره ببرد.

سامسونگ گلکسی تب S۷ از S-Pen پشتیبانی می‌کند و می‌توانیم مانند استایل قبلی خود مانیتور پنل عقب را برای قلم انتظار داشته باشیم، یک صفحه کلید نیز مطابق با یک رندر مشترک با کمک Evan Blass در دسترس خواهد بود. گزارش های اولیه نشان داده است که این تبلت از سنسور اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور استفاده می‌کند ، در حالی که گلکسی تب S۷ + سطح بالاتر یک اسکنر در صفحه نمایش را داراست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.