براساس اعلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی محدودیت‌های جدید کرونایی در استان وضع می‌شود.

محدودیت‌های جدید مقابله با کرونا در خراسان رضوی اعمال می‌شود / تشدید سخت‌گیری در مساجد و حسینیه‌ها

به گزارش قدس آنلاین،  حسن جعفری ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی اظهار داشت: براساس آمارهای اعلامی دانشگاه‌های علوم پزشکی، در هفته گذشته شاهد افزایش آمار فوتی‌ها و مبتلایان به ویروس کرونا بودیم.

وی افزود: از هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنم که با جدیت بیشتری مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا آمار بستری بیماران در مراکز درمانی کاهش یابد و خدمات درمانی باکیفیت‌تری به بیماران ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در حوزه نظارت بر میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نظارت‌های شدیدی درحال اعمال است، اما با این حال انتظار می‌رود مردم هم در این زمینه کمک کنند و به افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تذکر بدهند.

وی از تصمیم ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا برای اعمال برخی محدودیت‌ها در خراسان رضوی خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی، از امروز هرگونه اطراق در پارک‌ها و بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و حاشیه بولوارها ممنوع است.

جعفری خاطرنشان کرد: اماکنی که در آن ها شاهد تجمعات عمومی هستیم، شامل سینماها، سالن‌های تئاتر و همایش‌ها و همچنین آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی از امروز شنبه ۴ مردادماه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

وی با بیان اینکه در مساجد و حسینیه‌ها سخت‌گیری برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از امروز تشدید خواهد شد، گفت: برگزاری هرگونه اجتماع فرهنگی، مذهبی و همایشی در خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی ممنوع است و نظارت‌ها در این زمینه تشدید خواهد شد.

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی مراکز تفریحی و آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های بدن‌سازی و کتابخانه‌ها تعطیل می‌شوند و باشگاه‌های ورزشی هم امکان ادامه فعالیت نخواهند شد.

وی گفت: مراسم مربوط به ایام ماه محرم هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ‌شده ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.