وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: بخش‌های امنیتی و ارتش برای برخورد با هر سناریویی و مقابله با هر تهدیدی در آمادگی کامل هستند.

گانتس: برای هر سناریو یا تهدیدی در آمادگی کامل هستیم

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنی گانتس،‌ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشست با ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا که در تل‌آویو به سر می‌برد به "دشمنان" این رژیم درباره محک زدن قدرت ارتش اسرائیل هشدار داد.

براساس گزارش رسانه رسمی اسرائیل، گانتس در دیدار روز جمعه خود با میلی سعی کرد از اهمیت تهدیدات حزب‌الله لبنان بکاهد و این گونه ابراز عقیده کرد که اسرائیل به تنش اوضاع توجه ندارد و فقط آنچه برای حمایت از شهروندانش لازم باشد، انجام خواهد داد.

وزیر جنگ اسرائیل همچنین به اهمیت ادامه فشارها بر ایران در کنار روابط و همکاری با کشورهایی که آنها را "قدرت‌های میانه‌رو" در منطقه خوانده و تقویت این روابط اشاره کرد.

آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل نیز در این دیدار گفت، ارتش برای از بین بردن هر تهدیدی علیه اسرائیل و حاکمیت آن تلاش خواهد کرد.

به عنوان بخشی از مذاکره، در این دیدار تهدیدات و واکنش‌هایی که ارتش اسرائیل در منطقه خواهد داشت، بررسی شد.

این در حالی است که ارتش اسرائیل روز جمعه حملاتی را به اهداف ارتش سوریه در جنوب این کشور داشت و آن را در واکنش به تیراندازی از سمت بلندی‌های جولان دانست.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.