معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۵۶ درصد از حوادث امدادرسانی شده توسط نیروهای این جمعیت طی سه ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافت.

حوادث در خراسان رضوی ۵۶ درصدی کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل بهمن‌آبادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طی سه ماه نخست امسال ۳۱۰ حادثه اعم از جاده‌ای، کوهستان، آوار، سیل و امثال آن توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شد در حالی که این رقم در مدت مشابه پارسال ۵۴۸ حادثه بود.
او افزود: حوادث جاده‌ای با ۱۲۱ مورد، سیل و آبگرفتگی با ۸۹ مورد و حوادث کوهستان با ۳۶ مورد، بیشترین شمار حوادث سه ماه امسال را در این استان به خود اختصاص داده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: در حوادث سه ماه نخست امسال ۲ هزار و ۲۱۶ نفر توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند که از این تعداد ۳۹۰ نفر دچار مصدومیت بودند.
بهمن‌آبادی بیان کرد: از مجموع مصدومان ۱۴۱ نفر به مراکز درمانی انتقال یافته و ۲۴ نفر به صورت سرپایی درمان شدند همچنین در این مدت ۲۹۹ نفر اسکان اضطراری یافتند.
او تصریح کرد: در روند امدادرسانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از سه ماه گذشته هزار و ۶۴۸ نیروی عملیاتی با ۱۹۹ دستگاه آمبولانس، ۷۰ دستگاه خودرو نجات و ۱۳۵ خودرو کمک دار سبک در ۴۶۶ عملیات فعالیت داشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.