عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: امروز صدای تولیدکنندگان و مرغداران به جایی نمی‌رسد و بازار باید به صورت دائم مورد رصد قرار گیرد.

قیمت مرغ پرواز کرد/ نظارتی بر قیمت اقلام خوراک دام نیست

به گزارش قدس آنلاین، بهروز محبی عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین عواملی که سبب شده قیمت مرغ در بازار مجدد رو به گرانی برود این است که نظارتی بر قیمت اقلام خوراک دام صورت نگرفته و این مسئله به صورت صعودی خود را روی قیمت مرغ نمایان کرده است.

او افزود: امروز شاهد هستیم که با هر نوسانی در قیمت نهاده‌ها و اقلام خوراک دام مرغ نیز قیمت صعودی به خود می‌گیرد و باید نظارت بیشتری در این حوزه از سوی متولیان امر اعمال شود.
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: باید نسبت به واردات بی‌رویه نهاده‌ها نظارت بیشتری صورت بگیرد، زیرا واردات بی‌رویه یکی از عواملی است که هم وابستگی کشور را رقم می‌زند و هم سبب نوسانات بی‌رویه در قیمت مرغ می‌گردد.
محبی بیان کرد: امروز صدای تولیدکنندگان به جایی نمی‌رسد و نهادهای نظارتی باید بیشتر به خواسته‌های این بخش توجه کنند و بازار به صورت دائم مورد رصد قرار گیرد.
او تصریح کرد: امروز قشر ضعیف جامعه از این تلاطمات قیمت اقلام اساسی همچون مرغ بیشترین آسیب را متحمل می‌شود و باید راهکاری از سوی نهادهای نظارتی در این زمینه تمهید شود.
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تاکید کرد: از سوی دیگر مرغداران از یک مشکل دیرینه نیز رنج می‌برند و آن کمبود نقدینگی است و باید صندوقی در این جهت با هدف حمایت از مرغداران تشکیل شود و شهرستان سبزوار نیز از این نظر ظرفیت‌های بی‌بدیلی در اختیار دارد.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.