خوزستان_ رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان با اشاره به دیدار با استاندار و هم چنین رئیس دادگستری استان گفت: در آینده نزدیک شیوه برخورد با شکایات رسانه ای تغییر خواهد کرد.

شیوه برخورد با شکایات رسانه ای تغییر خواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا فروغی نیا اظهار کرد: با هماهنگی های بعمل آمده به تقاضاها ی قبلی که به هر علتی در سامانه خانه مطبوعات بلاتکلیف مانده اند و همچنین به تقاضاهای جدید عضویت در خانه مطبوعات رسیدگی خواهدشد.
وی افزود :پروسه عضویت به همه شهرهای استان تسری خواهد یافت و انشالله خانه مطبوعات استان خوزستان به معنای واقعی محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد:تعداد اعضای خانه مطبوعات در حال حاضر ۲۹۶ نفر هستند که بنظر می رسد این خانه تا دو برابر این ظرفیت را می تواند تحت پوشش قرار دهد.

فروغی نیا با اشاره به این انتقاد که خانه مطبوعات تاکنون تنها معطوف به صنف رسانه در شهر اهواز بوده، تصریح کرد:وقتی تابلوی کلیت استان بر سر در این نهاد صنفی آویزان است می بایستی عملا هم در همه شهرهای خوزستان تسری داشته باشد و نمی توان تنها آن را در حیطه شهرستان اهواز اجرا نمود.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان ضمن اشاره به دیدگاه مثبت ریاست دادگستری استان خوزستان در خصوص رسیدگی به دعاوی رسانه ای در خصوص نحوه رسیدگی به شکایات مربوطه گفت:طی نشستی که با مدیر کل محترم دادگستری داشتیم به یک تفاهم نامه دست یافته ایم که انشالله در آینده نزدیکی ابلاغ و عملیاتی خواهند شد و این موارد می تواند در شیوه برخورد قضائی با شکایات رسانه ای دگرگونی مهمی ایجاد کند.

فروغی نیا با تاکید به دیدار اخیر هیات مدیره خانه مطبوعات با دکتر شریعتی استاندار خوزستان گفت:در این دیدار استاندار محترم قول داد تا هیچ مسئولی در برابر انتقادات رسانه ها تحمل خود را از دست ندهد و متوسل به ابزار قضائی نشود.وی افزود:خوشبختانه پس از این دیدار این هدف را جناب استاندار در قالب یک دستور کتبی به زیر مجموعه خویش این موضوع را ابلاغ کرد.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.