معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت : از امشب با استقرار ماشین آلات آتش نشانی در کوه پارک و بلوار فرودگاه از هرگونه اتراق ممانعت به عمل خواهد آمد.

استقرار ماشین آلات آتش نشانی در کوه پارک و بلوار فرودگاه/ هرگونه اتراق در فضاهای سبز ممنوع است

به گزارش قدس آنلاین،  مهدی یعقوبی با اشاره به تاکید ستاد استانی پیشگیری از ویروس کرونا مبنی بر اجرای محدودیت ها برای هرگونه اتراق، تجمع  و رعایت فاصله گذاری اجتماعی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده علاوه بر استقرار ماشین آلات آتش نشانی در کوه پارک و بلوار فرودگاه برای جلوگیری از هرگونه اتراق، تجمع و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در ۱۲ بوستان بزرگ شهر برای آموزش چهره به چهره مباحث جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ۱۰۰ نفر نیروی داوطلب آتش نشان میتقر شده است.

وی افزود: روزانه ۲۲۰ کارگر خدمات شهری و ۳۰ خودرو به گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی و نقاط پرتردد سطح شهر می پردازند.

یعقوبی با اشاره به اینکه کار گندزدایی مراکز سرپوشیده توسط ۱۳ اکیپ ویژه انجام می شود، گفت: معابر و مکان های حساس با اولویت نقاط پرتردد مانند بیمارستان ها، مراکز خرید و ... دو نوبت در روز  ضدعفونی می گردند.
معاون شهردار مشهد با اشاره به اینکه انجام هرگونه محدودیت در سطح شهر به جهت حفظ سلامت شهروندان است، تاکید کرد: علاوه بر اینکه تمامی وسایل بازی در بوستان ها محصور گردیده، اقدامات فرهنگی و اجتماعی از شب گذشته در کوه پارک تعطیل شده است به همین منظور از شهروندان عزیز تقاضا داریم از حضور در نقاط شلوغ و پرتردد جدا خودداری نمایند.

لازم به ذکر است خودروهای حمل پسماند در طول روز چندین نوبت گندزدایی و ضدعفونی می شوند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.