مسوول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: با خاطیان لیگ دسته یک فوتبال که در هفته سی و یکم این مسابقات حاشیه‌سازی کردند به شدت برخورد خواهد شد.

با خاطیان لیگ دسته یک برخورد خواهیم کرد

قدس آنلاین: «فریبرز محمودزاده» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص حواشی به وجود آمده در دیدار های لیگ دسته یک فوتبال کشورمان، افزود: شب گذشته دیدارهای لیگ دسته یک برگزار شد اما در چند بازی حواشی زیادی وجود داشت و بابت این اتفاقات ابراز تاسف می کنیم.

وی تاکید کرد: تیم‌های لیگ یک باید بدانند فوتبال جایی است برای بروز رفتارهای جوانمردانه و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

مسوول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: از باشگاه‌هایی که جوانمردانه به میدان می‌آیند و کاری به نتایج تیم های دیگر ندارند تشکر می‌کنم، اما این دلیل نمی‌شود که اگر حاشیه‌ای وجود داشت با آن برخورد نکنیم.

وی تصریح کرد: پس از دیدار بادران و گل ریحان از ناظر بازی درخواست کردیم گزارش خود را آماده کند و امروز این گزارش برای ارسال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دست ما رسید. با شناختی که از رییس کمیته انضباطی دارم مطمئن باشید به سادگی از این موضوع نخواهد گذشت.

محمودزاده با تشکر از تلاش‌های نیروی انتظامی در برگزاری رقابت‌های فوتبال گفت: در دیدار ۲ هفته قبل گل ریحان و سپیدرود به عنوان ناظر ویژه حضور داشتم. در طول بازی مشاهده کردم روی برخی سکوهای ورزشگاه هواداران کمی حضور دارند. به عنوان ناظر ویژه خواستم این موضوع را دوستان زحمتکش نیروی انتظامی در میان بگذارم اما متاسفانه این عزیزان در کنار زمین حضور نداشتند و مقابل ورودی‌ها بودند.

وی تاکید کرد: از عزیزان زحمتکش نیروی انتظامی می‌خواهم نمایندگان آنها در کنار زمین حضور داشته باشند و مطمئن باشید با حضور آنها شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود. در بازی شب گذشته نیز از زمانی که این عزیزان به داخل ورزشگاه آمدند حواشی کاملا جمع شد.

مسوول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: امیدوارم در هفته‌های پایانی لیگ دسته یک و با توجه به حساسیت‌های موجود مانند مسابقات لیگ برتر شاهد حضور یگان ویژه در ورزشگاه‌ها باشیم. این اتفاق در لیگ برتر افتاده و امیدوارم برای لیگ دسته یک نیز تأییدیه‌های لازم صادر گردد.

وی در پایان اظهار کرد: مطمئن باشید همین امروز گزارش کامل حواشی شب گذشته لیگ دسته یک را به کمیته انضباطی خواهم داد و امیدوارم برخورد بسیار جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.