مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صالح‌آباد گفت: با نصب و راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی بیمارستان شهدای صالح‌آباد با اعتباری افزون بر ۱۷ میلیارد ریال این واحد به بهره‌برداری رسید و آغاز به کار کرد.

واحد رادیولوژی بیمارستان شهدای صالح‌آباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق معلم‌زاده اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خرید و نصب این دستگاه در این منطقه مرزی و محروم تامین شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به این که روزهای ابتدایی آغاز به کار این دستگاه است در حال حاضر روازنه به ۱۵ نفر از بیمارانی که نیاز به استفاده از خدمات این دستگاه را داشته باشند در بیمارستان شهدای شهر صالح‌آباد خدمات رسانی می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صالح‌آباد گفت: قبل از نصب و راه‌اندازی این دستگاه در این مرکز درمانی بیماران این منطقه برای طی مراحل درمانی خود به شهرستانهای همجوار همچون تربت جام و مشهد مراجعه می‌کردند که به بدون شک مشکلاتی را برای آنها رقم می‌زد.

معلم‌زاده در ادامه به پیشرفت فیزیکی بیمارستان این شهر اشاره کرد و افزود: ساخت بیمارستان شهدای شهر صالح‌آباد در دو مرحله تعریف شده که مرحله نخست آن شامل اورژانس، آزمایشگاه و رادیولوژی هم اکنون فعال است و مرحله  دوم آن اتاق عمل، زایشگاه، بخش‌های بستری و پانسیون پزشکان متخصص این شهرستان را شامل می‌شود.

او اضافه کرد: مرحله دوم این مرکز درمانی تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اتمام نهایی آن افزون بر ۶۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صالح‌آباد گفت: در حال حاضر نبود دستگاه سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی و تجهیز نبودن برخی از بخش‌های بیمارستان شهر صالح‌آباد از مهمترین مشکلات پیش روی این مرکز درمانی است که نیاز به نگاه مسوولان و همت خیرین و نیکوکاران دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.